[verwijderd] ik denk dat jullie situatie wel anders is. Dit is de eerste fout hier van school. De school is altijd wel heel betrokken geweest. Ze hebben altijd naar ons geluisterd en het serieus genomen. Tot nu toe nog nooit problemen gehad met school zelf. Bij jullie is school continue laks geweest en als ik je verhalen lees is het ook gewoon een zooitje daar.
Ze geven nu aan dat ze alles op alles willen zetten om het voor mijn dochter weer fijn te maken en die kans wil ik ze dan ook gunnen, mits dochter het ook wil. Als dochter zegt, ik wil niet op kamp, dan is dat prima. Het enige nadeel is dat het kamp op Schiermonnikoog is. Dus ophalen gaat wat lastiger, maar is ook niet onmogelijk. Er gaan in dit seizoen meerdere boten per dag.
Dochter geeft aan dat juf haar vandaag heel serieus heeft genomen. Een van meiden (de aanvoerder) had haar vanochtend weer dik genoemd en toen juf haar daarmee confronteerde ontkende ze het direct en wist ze 100% zeker dat niet gezegd te hebben. Zou ze namelijk nooit doen, want ze had een hekel aan pesten. Alleen jammer voor haar, had een ander kind het ook gehoord en werd het bevestigd. Toen juf de pester confronteerde met de leugen, begon ze te huilen dat het voor haar ook heel moeilijk was, dat zij hier al maanden last van had, dat zij ook het gevoel had dat ze buitengesloten werd etc. Juf: dat vraag ik niet, ik vraag waarom je tegen mij liegt? Goed zo juf!