Vulpen Wat ben jij toch ongelooflijk irritant! Het is maar goed dat ik je enkel op een scherm zie want anders zou ik je het liefst op je bek slaan. Pfoe, heftig overlegje gehad ๐
Honkeytonk Vulpen oei!! Dan moet hij het wel heel bont hebben gemaakt als jij dit ervaart! Hopelijk zakt de worden wat en kan je fijn van je weekend genieten!
June Vulpen wow, volgens mij moet je bij jou echt ver gaan eer jij je zo uitlaat. Dan is je collega echt een hufter dus. Voor je eigen gemoedsrust, put it in a bubble and blow it away. ๐
Vulpen June Honkeytonk Eigenlijk valt dat wel mee, hij viel mij ook niet eens aan of zei niks persoonlijks, hij was enkel onterecht negatief over het systeem dat ik beheer. De conclusie is dat ik kennelijk erg verknocht ben aan ons systeem, kom je daaraan dan kom je aan mij ๐คฃ
Deliana Rot op met je politiek correcte geneuzel en zet gvd gewoon je handtekening! In plaats daarvan zei ik : "thank you, just leave it with me. I'll think of something and will let you know by tomorrow morning". ๐คฎ๐คฎ (op mijn vrije dag. zucht.)
June En ik zal het ook nooit hardop zeggen. Maar wat vind ik jou een vreselijk verwend kut kind. Wat ben jij een vals achterbaks en lelijk kreng.
June Lumihiutale Ik heb het weer achter me gelaten maar ik was even boos toen mijn dochter naar buiten kwam met "Ik kan niet afspreken want iedereen (lees de meisjes 9 in totaal) zijn naar het feestje van .... dit meisje heeft er mede voor gezorgd dat de afgelopen 2 jaar mijn meisje zich niet lekker in de klas heeft gevoeld. Ze werd niet echt gepest. Maar echte vriendschappen had ze tot een paar maanden geleden ook niet.
Cactusje Ik wist wel dat er weinig tijd voor jou vrij gemaakt zou worden.... maar dat mag je dan weer niet zeggen hรจ, want blablabla.
[verwijderd] Zoek het uit, dat is de vrรกรกg niet. Bemoei je er gewoon niet mee zeg, als je niks zinnigs te zeggen hebt hou gewoon je mond.
Dahlia Ik ga alleen die procedure maken, thats it! Iedereen die er tussendoor komt krijgt een nee. Ik werk 4 uur en heb daarna vakantie, Joe! Maar dat kan ik natuurlijk niet maken als er een ongeval is ofzo ๐ dussss ik zeg het hier en niemand die weet dat ik morgen geeeen zin heb in tussendoortjes ๐
Elsie89 Dahlia Ik heb vandaag een lastig tussendoortje doorgeschoven maar een collega en ben om 14.30 naar huis gegaan om de koffers in te pakken. Had mijn uren gemaakt deze week dus vond het best.
Dahlia Elsie89 de week voor een lange vakantie vind ik altijd heel raar en ruk. Ik wil dan eigenlijk nergens meer aan beginnen maar ik krijg veel tussendoortjes. En alles wat ik moet afmaken is de week te kort voor of moet met veel druk naar anderen. Goed dat je het hebt afgegeven! Maar i love my job! Dat zeg ik wel hardop ๐
Elsie89 Dahlia dat herken ik inderdaad maar ik heb vorige week wat extra uren gemaakt om alle losse eindjes vast zoveel mogelijk weg te werken dus die waren gelukkig weg dus toen vond ik dat het nieuwe losse eindje maar door moest schuiven.