Softbasegaming Liekje81 oooh ze gaat de hele week al verkouden naar school is nog niks over gezegd ๐ถ. Vandaag ging ze hard rennend naar school! Ze had aardbeien en bananen in Dr buik en dat moest juf natuurlijk zien ๐
Liekje81 Softbasegaming ow haha, nou prima dan! Vanaf maandag is het zo dat kinderen tm 12 verkouden naar school of opvang mogen, zonder testen.
Softbasegaming Liekje81 oh nouja dan heeft dochter vakantie ๐คช na de vakantie is het vast weer anders.
Vulpen Wat ben jij toch ongelooflijk irritant! Het is maar goed dat ik je enkel op een scherm zie want anders zou ik je het liefst op je bek slaan. Pfoe, heftig overlegje gehad ๐
Honkeytonk Vulpen oei!! Dan moet hij het wel heel bont hebben gemaakt als jij dit ervaart! Hopelijk zakt de worden wat en kan je fijn van je weekend genieten!
June Vulpen wow, volgens mij moet je bij jou echt ver gaan eer jij je zo uitlaat. Dan is je collega echt een hufter dus. Voor je eigen gemoedsrust, put it in a bubble and blow it away. ๐
Vulpen June Honkeytonk Eigenlijk valt dat wel mee, hij viel mij ook niet eens aan of zei niks persoonlijks, hij was enkel onterecht negatief over het systeem dat ik beheer. De conclusie is dat ik kennelijk erg verknocht ben aan ons systeem, kom je daaraan dan kom je aan mij ๐คฃ
Deliana Rot op met je politiek correcte geneuzel en zet gvd gewoon je handtekening! In plaats daarvan zei ik : "thank you, just leave it with me. I'll think of something and will let you know by tomorrow morning". ๐คฎ๐คฎ (op mijn vrije dag. zucht.)
June En ik zal het ook nooit hardop zeggen. Maar wat vind ik jou een vreselijk verwend kut kind. Wat ben jij een vals achterbaks en lelijk kreng.
June Lumihiutale Ik heb het weer achter me gelaten maar ik was even boos toen mijn dochter naar buiten kwam met "Ik kan niet afspreken want iedereen (lees de meisjes 9 in totaal) zijn naar het feestje van .... dit meisje heeft er mede voor gezorgd dat de afgelopen 2 jaar mijn meisje zich niet lekker in de klas heeft gevoeld. Ze werd niet echt gepest. Maar echte vriendschappen had ze tot een paar maanden geleden ook niet.