Rietjesbeker @sjorsje @Huggybird @[verwijderd] partner ja. Hij kan soms zo slecht schakelen, dan gaat het anders dan hij dacht en gaat ie kwaad doen tegen mij omdat ik wel mee beweeg. Ik zeg het ook expres niet hardop, maar was het vanochtend wel even spuugzat.
Pimpelmeesje Toch6 Week inderdaad.. 's nachts gaat nog wel, maar hij vindt 2 uurtjes slaap overdag met 4 maanden wel genoeg. Zijn ogen en humeur vinden van niet.. [verwijderd] thanks
Cactusje Pimpelmeesje Lastig hè, bij J wisselt het heel erg hoeveel hij slapen wil overdag sinds zijn geboorte. Ik wist niet wat me overkwam na 2 meiden die eigenlijk de dagen voorbij sliepen. Verder dan eventueel in de draagzak geen tips, wel herkenning.
Softbasegaming Ysabella vind ik ook maar dochter ruimt Dr troep ook niet op π©. Gelukkig is nu man thuis.
Softbasegaming [verwijderd] ja het ging om de puzzel van dochter en zoon vertikte het om hem op te ruimen π
Elsie89 Pimpelmeesje o zo frustrerend! Succes ermee! Hier kwam het voor uiteindelijk goed maar o wat een frustraties gaf dat slapen bij de jongste
Softbasegaming Het eten is klaar ga de uien snijden. Maak je mes maar op een ander moment scherp π