Huggybird Blue oh ja, dat is wel heel verdrietig.... maar ze hadden jou evengoed even op de hoogte moeten brengen...
Rietjesbeker Jij zegt wel dat je een klootzak bent als je boos bent, maar jij hebt mij in al deze jaren nog niet echt kwaad gezien. Dus als ik jou was zou ik nu indammen, of ik trap je volledig onderuit.
Rietjesbeker @sjorsje @Huggybird @[verwijderd] partner ja. Hij kan soms zo slecht schakelen, dan gaat het anders dan hij dacht en gaat ie kwaad doen tegen mij omdat ik wel mee beweeg. Ik zeg het ook expres niet hardop, maar was het vanochtend wel even spuugzat.
Pimpelmeesje Toch6 Week inderdaad.. 's nachts gaat nog wel, maar hij vindt 2 uurtjes slaap overdag met 4 maanden wel genoeg. Zijn ogen en humeur vinden van niet.. [verwijderd] thanks
Cactusje Pimpelmeesje Lastig hรจ, bij J wisselt het heel erg hoeveel hij slapen wil overdag sinds zijn geboorte. Ik wist niet wat me overkwam na 2 meiden die eigenlijk de dagen voorbij sliepen. Verder dan eventueel in de draagzak geen tips, wel herkenning.
Softbasegaming Ysabella vind ik ook maar dochter ruimt Dr troep ook niet op ๐ฉ. Gelukkig is nu man thuis.
Softbasegaming [verwijderd] ja het ging om de puzzel van dochter en zoon vertikte het om hem op te ruimen ๐
Elsie89 Pimpelmeesje o zo frustrerend! Succes ermee! Hier kwam het voor uiteindelijk goed maar o wat een frustraties gaf dat slapen bij de jongste