Liekje81 [verwijderd] is zeker moeilijk. Maar hoe vaker je het doet, hoe meer mensen er ook aan wennen en het als gewoon gaan zien. Hou het altijd gewoon bij jezelf, zonder meteen heel aanvallend over te komen. Komt goed, je kan dat!
[verwijderd] [verwijderd] Ookal voelt het nog steeds niet prettig natuurlijk. Ik heb momenteel met iedereen ruzie lijkt wel π Vind het vooralsnog vooral heel shit, maar tegelijkertijd wel echt zo'n gevoel dat ik er echt klaar mee ben om me zo te laten behandelen. Dan maar ruzie. Liekje81 Maar hoe vaker je het doet, hoe meer mensen er ook aan wennen en het als gewoon gaan zien. Ik hoop het!
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb momenteel met iedereen ruzie lijkt wel π Maar als jij nu voor het eerst tot dit besef bent gekomen en nu voor het eerst hierin voor jezelf opkomt, i.p.v. het wegwuift, is dat alleen maar logisch! Als je grenzen aan gaat geven omdat mensen over je grenzen heen gaan, zullen ze daar per definitie tegenaan lopen.
Tantetil [verwijderd] och wat naar!! Heel veel sterkte, ik hoop dat je je snel iets minder rot voelt. π
[verwijderd] [verwijderd] [verwijderd] jawel, maar het is al moeilijk genoeg om het aan te geven. Het minste wat ze dan kunnen doen is even meewerken π
[verwijderd] [verwijderd] Ja, maar dat gaan ze dus niet doen. Als het daar de types voor waren, zou je je grenzen ΓΌberhaupt niet zo duidelijk hoeven aan te geven.
[verwijderd] [verwijderd] wat heftig allemaal... logisch dat het allemaal even veel te veel is π₯ Ik hoop dat je toch een manier vind om jezelf de ruimte te geven om de emoties toe te laten, want het is echt niet vreemd dat die eruit willen. Heel veel sterkte de aankomende tijd β€
Sneeuwvlok [verwijderd] Het houd maar niet op voor je π Het is ook te veel wat je de laatste tijd allemaal hebt meegemaakt. Heel erg veel sterkte! Ik hoop op snel meer rust! En als je het nodig hebt neem dan vrij of meld je ziek. Je werkgever heeft er ook niks aan als jij straks helemaal niet meer kan. Misschien even een paar dagen thuis blijven om je rust te pakken.
[verwijderd] [verwijderd] Sterkte! Ik hoop dat er gauw een momentje komt waarop je even kan ademhalen, kan huilen en kan slapen π <3
Uilenmama Er bestaat Γ³Γ³k een leven buiten Formule 1. Max Verstappen is in de 1 ronde gecrasht, man heeft het gelijk uit gezet en kijkt op zijn mobiel..
Toch6 Uilenmama hier wordt verder gekeken. Maar ik vind het maar saai, alleen een crash in ee 1e ronde π
iMoeder Huggybird Inmiddels al wat afgezakt maar vriend was gisteren zo chagrijnig. En dan gaat ie een beetje lullig lopen antwoorden. Laatste tijd vind ik dat hij niet zo lekker in zn vel zit. Hij vind van wel, niks aan de hand. Soms vraag ik me echt af of hij zelf wel doorheeft hoe hij zich voelt..
Huggybird iMoeder hmm lastig is dat..... π als er niets aan de hand is kan hij ook gewoon stoppen met lullig doen...