Rietjesbeker nee, voor de verandering eens een keer niet, mijn vader 😠
Ik schreef net al in het verbazing topic dat een foto van mij door de politie wordt gebruikt zonder mijn toestemming (verspreiding van de flyer is zo'n 115.000 inwoners).
In de eerste instantie maakte ik er nog een grapje van, van hoeveel kan ik vangen?
Ik heb geen intentie om er iets mee te doen, ik ben geen fotograaf, loop geen inkomsten mis, maar ik vind het wel een aparte gang van zaken dat uitgerekend de politie zich niet aan de auteursrechten houdt.
Mijn vader vind het geen enkel probleem, want hij heeft die foto ingestuurd, dus alles wat ik gezegd heb is dat dat niet aan hem was om te doen, want het was mijn foto. Eigenlijk meer met de bedoeling dat als hij ook op zo'n manier om gaat met foto's van anderen (wel professionele fotografen) hij daar mee in de problemen kan komen.
Maar nu ben ik respectloos, het laagste van het laagste, en moet ik het maar uitzoeken.
Het gaat nergens over. Die foto interesseert me niet, maar ik ben wel van mening dat de politie mij om toestemming had moeten vragen in plaats van hem.
Maar dat ik door hem hierom respectloos en het laagste van het laagste word genoemd doet echt pijn.