[verwijderd]
[verwijderd] als je al zulke symptomen hebt denk ik dat een test nu al wel positief zou kunnen zijn. Maar ik zou ook tot morgen wachten voor de zekerheid.
Sterkte met wachten...
[verwijderd] als je al zulke symptomen hebt denk ik dat een test nu al wel positief zou kunnen zijn. Maar ik zou ook tot morgen wachten voor de zekerheid.
Sterkte met wachten...
[verwijderd] ik kijk hoe ik me morgenochtend voel of ik dan al een test doe. Stel hij is negatief dan wil dat ook niet persΓ© iets zeggen want het is nog vroeg
wat een gedoe haha
[verwijderd] nou zeker gedoe en (ook een beetje plaatsvervangend) zenuwslopend...
[verwijderd] snap ik wel hoor! Maar het zou wel echt het ideale moment zijn en als partners mag je toch je zorgen delen
[verwijderd] Maar heb je ontkent? Want hier schrijf je:
"Nee joh, dat kan niet, we hebben helemaal geen ruimte"
Dat is geen ontkenning, dat is een omschrijving van je eerste reactie als het wel zo zou zijn. Als het echt zo ging dan denk ik dat hij nu wel weet dat je in de stress zit. Ik vind het heel lief en betrokken van je vriend dat hij ernaar vroeg.
Sterkte.
Pietje1987 Ja dat is zeker zo! Ik doe het meer om hem te beschermen. Hij heeft een deadline en moet zich echt focussen om hem te halen. Als ik daar nu een pregancy scare bij gooi dan leidt dat hem af, geeft hem misschien stress. Dat is het laatste wat hij nu nodig heeft.
Vulpen Ik heb het niet ontkent nee, ik heb gedaan alsof hij met het idee kwam. Dat is ook niet helemaal eerlijk, maar imo niet erg in dit geval (of ooit). Het is niet zo alsof ik weet dat ik zwanger ben maar tegen hem zeg dat het niet zo is. Ik zou nooit tegen hem kunnen liegen, dat heb ik ook nooit gedaan
[verwijderd] Nee precies, snap het helemaal!
[verwijderd] ik zou morgen ook een testje wagen gezien de klachten die je momenteel ervaart. Dit trek je zelf ook niet zo langer denk ik ik ben al plaatsvervangend zenuwachtig
[verwijderd] Ik zou gewoon testen. Mijn ervaring is dat veel testen heel gevoelig zijn en al
vroeg aanslaan. Zeker als je al klachten hebt lijkt de kans me klein op een vals negatief, dan zie je misschien een heel licht streepje, maar niet Omo wit.
[verwijderd] Ik testte bij beide al op 10 dpo positief. Met Kv 2 voor 5. Wel Tuur streep. Kan wel dus. Wel met ochtendurine. Maar als je klachten hebt dan is je HCG al dusdanig aanwezig dat hij toch iets zou moeten aangeven. Dus als je echt zwanger bent en al klachten hebt dan denk ik dat hij bij 11-12 dpo echt wel positief is. Mits je 100% zeker bent van je eisprong.
Maar fijn dat het dan in elk geval niet compleet uit de hemel komt vallen dan. Maar wel naar dat je er zoveel stress van hebt. Ik duim hoor!
Getest en een heeeeeeel licht streepje op de CB early. Ik krijg hem nauwelijks op de foto zo licht. Hij stond er wel meteen dus er is iets.. maar is dat iets aan het groeien of is het gestopt met groeien?
Ik weet dus nog niks...
Nu tijd voor koffie...
ben wel opgelucht dat mijn kwaaltjes echt zijn en niet tussen mijn oren zitten.
[verwijderd] ik zie m ook. Tis niet wit iig. En nu? Ga je het je vriend vertellen dat je een tuurstreepje hebt of pas als je een goede streep hebt?
Vandaag zit je de hele dag alleen of mogen jullie alweer wandelen ivm covid? Anders even lekker erop uit en bij iemand op bezoek voor afleiding?
Ik zie hem ook... hoe voel je je daarbij behalve opluchting dat de kwaaltjes echt zijn?
[verwijderd]
Ik zie zeker iets.
Dahlia Ik ben alleen met RΓ©my vandaag, ik heb niet zo de behoefde om iemand te zien vandaag. Ik wil liever in mijn eigen bubbel zitten, wachten totdat dit allemaal overgaat ..
Ik twijfel heel erg wat te doen met vriend...
Honkeytonk Ik weet het niet. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van het streepje. Voordat ik mijzelf in een emotie gooi wil ik eerst zeker weten dat het zo is.
[verwijderd] Ik zie het streepje ook...