@[verwijderd] Gooi het lekker neer hoor, lijkt me hartstikke stressvol. Vanuit mij geen veroordelingen hoor! Hopelijk is het vals alarm! #duimduimduim
Wat je niet hardop wilt zeggen.
[verwijderd] wat stressvol. Ik duim voor je.
Pff wat spannend @[verwijderd]....ik heb wel meteen het gevoel dat het dan een meisje wordt. Maar ja dat had ik bij @Lumihiutale ook
[verwijderd] heel herkenbaar hoor, bij ons is de jongste er na zo'n moment gekomen. We hadden wel altijd ruimte voor een derde, maar dat het op dat moment al zou zijn...
Ik ben benieuwd naar de uitslag en hoop ook dat het pms is.
@[verwijderd] wat een stress! Ik hoop heel erg voor jou dat het vals alarm is en je straks gewoon ongesteld wordt. Maar mocht het wel zo zijn; wij hadden ook echt geen ruimte voor een 3de (2 slaapkamers ) en ik had het zeer zeker al druk genoeg met 2 kleine mannetjes. Maar ze besloot toch te komen. En hoe zwaar het ook is/was ze maakt ons gezin echt compleet. En als je nou een stukje dichterbij komt wonen heb je zo ongeveer 50 tantes hier op het forum die vast hun steentje willen bijdragen (en voor zover dat kan doen we het op afstand). Maar mijn duimen draaien heel hard dat het gewoon pms klachten zijn
@[verwijderd] waarom veroordelen? Iedereen heeft toch wel eens iets waarvan ze achteraf denken, FUCK! Het gaat er dan toch om hoe je ermee omgaat? Waarschijnlijk is het idd gewoon pms, snap best dat je nu wel flink zenuwachtig bent hoor. Het is al bijna weekend, het hele forum zit in spanning
Wauw wat hebben er nog best veel een derde “cadeau” gekregen hier.
En @[verwijderd] hopelijk is het een mindfuck! En zo niet, dan komt het ook goed. Echt.
- Bijgewerkt
Mijn man kwam vanavond opeens even thuis. Prima, oké niet prima want mijn hele ritme is dan foetsie. Maar oké, praat hij de hele tijd over ene Daisy. Flikker op met je Daisy en je irritatie naar haar. Ja ze is asociaal, ja ze is jong en vervelend en heeft iets rots geflikt bij een collega, maar deal ermee vent je bent 31.
en ja uit de verhalen die ik heb gehoord is het echt een trut, mijn man las appjes voor uit de groeps app, ik had haar door de telefoon heen getrokken, maar dat heb ik natuurlijk niet gezegd. Ze zal vast ook goede kanten hebben..*
[verwijderd]
[verwijderd]
Hoe gaat het nu met je?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Goeie vraag. Ik weet het niet zo. Ik probeer het vooral te negeren maar dat lukt moeilijk. Ik heb nog steeds typische kwaaltjes maar ben me er ook bewust van dat ik ze wellicht psychisch veroorzaak. Kip-ei zeg maar: Voel ik het en denk ik eraan , of denk ik eraan en voel ik het?
Ik ben wel nerveus. Ik zou niet weten hoe ik dit mijn vriend moet gaan vertellen mocht het zo zijn.. hij heeft er zo druk met zijn werk, Rémy zit in een hele moeilijke fase met slapen, en Robbie heeft de standaard zorgen en zorg nodig wat ook veel tijd en energie kost. Er is gewoon geen ruimte in ons hoofd en ons leven voor een zwangerschap en baby.
Ik hoop zooooo dat het negatief is!
[verwijderd] wanneer ga je ook alweer testen?
[verwijderd]
Tantetil ergens na het weekend.. dinsdag denk ik.
[verwijderd] Eigenlijk hoort het in wat zei je wel hardop: Nee duurt dat nog zo lang!! Ik krijg plaatsvervangende testdrang. En eerlijk, ik heb die nooit gehad bij mijn kinderen.
Sterkte in ieder geval met wachten!
[verwijderd]
Meca Ik ben ook wel erg benieuwd maar ik sowieso is het nog vroeg en daarnaast wil ik ook wachten totdat vriend klaar is met zijn project. Als het goed is is dat woensdag. Hij staat onder zulke stress.. daar kan een evt. zwangerschap echt niet bij nu
[verwijderd]
[verwijderd] Wat een rotsituatie zeg!