[verwijderd]
[verwijderd] O help!
[verwijderd] O help!
[verwijderd] oh oh
[verwijderd] spannend zeg
Ik testte bij beide zwangerschappen op 9/10 dagen na ovulatie al positief.... op hoeveel dagen na de verhitte avond zit je nu?
Ysabella Dat inderdaad, pijn in mijn onderrug en boos. Toen ik vanmiddag een andere BH aan ging doen omdat ze beurs en zwaar voelen ging er een lampje branden
Pietje1987 Ik gok dat mijn eisprong cd 15 is geweest. De dag erna zijn we dom geweest. Dus ik zou nu eh.. 6 dpo zijn denk ik? Bij beide jongens begonnen rond deze tijd ook de symptomen .. hoewel, nee, ik denk wel iets later hoor.. misschien pas bij 7/8 dpo of zo. (ik denk hardop sorry)
Bij beide jongens ook vroeg getest op 10 en 11 dpo.
Fijn trouwens dat ik hier dit allemaal kan neerpleuren zonder veroordeling. Het maalt maar door mijn hoofd vandaag, ik kan het niet echt met iemand bespreken. Ook niet met vriend. Die wil ik niet laten stressen nu.
Gelukkig is Robbie een draak vandaag, dat leidt wel wat af..
[verwijderd] tja ik denk dat we allemaal wel eens zo een momentje hebben gehad en de meesten van ons hebben ook vast wel eens met partner besproken βwat alsβ
Ik duim voor je dat het vals alarm is. Ik zou zondag wel een testje durven wagen
[verwijderd] Gelukkig is Robbie een draak vandaag, dat leidt wel wat af..
Je kan maar ergens afleiding van hebben
[verwijderd] waarom zouden wij jouw veroordelen? Ik vind deze situatie alleen maar ontzettend rot en stressvol voor je.
[verwijderd] Fijn trouwens dat ik hier dit allemaal kan neerpleuren zonder veroordeling.
Zeker geen veroordeling, waarom?
Ik zie dat Ysabella het ook al schrijft, het is stressvol genoeg voor je. Lekker neerzetten hier, als dat jou helpt
Zeker geen oordelen hoor! En het gebeurd anderen ook! (Vorige week was ik nog de sjaak. )
[verwijderd] Zeker geen veroordeling hoor! Zoiets kan toch iedereen overkomen. Ik hoop dat je je gewoon te druk maakt in je hoofd en daarom van alles voelt wat er eigenlijk niet is. Lekker neerzetten allemaal!
Ysabella Lief dankjewel.
Tja kweenie.. iets met branden en blaren denk ik haha
Vriend en ik hebben zeker wel een 'wat als' besproken. Ik zou het nooit weg kunnen laten halen hoor.. We hebben genoeg liefde in ons hart, alleen geen ruimte in ons hoofd en ruimte in ons huis
Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Afwachten afwachten. Wellicht is het gewoon een nieuw soort PMS of zo. Laten we dat hopen
Toch6 Hij is echt erg vandaag! Hij heeft al 2 time-outs gehad vandaag, voor straf uit bad gehaald, 100 keer flink toegesproken. Pfff.. de dag is bijna voorbij gelukkig!
[verwijderd] en hier zijn niet voor niks 5 kinderen
Tevens de reden waarom ik nog 1x spiraal probeer. Ik vertrouw ons niet meer met condooms
Al vind ik het wel leuk om man te pesten dat hij vrijdag op zn verjaardag weer een ei krijgt en over 9 maanden nog een dochter (die zijn eind aug/begin sept)
[verwijderd] arme jij. Bijna bedtijd
[verwijderd] tja, wij hebben er mini aan overgehouden, dus ik weet iets te goed hoe het werkt.
Ik hoop trouwens voor je dat het gewoon een mindfuck is.
[verwijderd] ik zou het (denk ik??) ook niet weg kunnen laten halen. Het zou er wel aan liggen hoe βverβ ik zou zijn.
Maar pffff het staat hier niet voor niets echt niet op de verlanglijstjes
@[verwijderd] Gooi het lekker neer hoor, lijkt me hartstikke stressvol. Vanuit mij geen veroordelingen hoor! Hopelijk is het vals alarm! #duimduimduim