Net in de auto hadden we het over logeren. De laagste x waren er 2 kindjes voor 2 nachten. Zoon kon daar niet mee omgaan op het laatst, te druk, irritatie over en weer.
...
"Ja maar S en A zaten mij telkens te pesten, dat is echt niet leuk hoor!"
"Nee, ze zaten je niet te pesten, het irriteerde je gewoon. Dat kwam omdat je hoofd heel druk werd en dan wordt alles irritant en vervelend. Dus daarom wil ik ook niet dat logees lang blijven want dan word ik ook druk in mijn hoofd en vind ik het erg vervelend ipv gezell..."
"HEB JIJ DAN OOK AUTISME?!?!"
"Nee dat niet"
"O maar dan werkt jouw prikkelbrigade ook niet goed. Gaat die op vakantie dan?"
Ik geloof dat ik zijn boek (Teddy heeft autisme en pien rode krullen) ook moet lezen. De prikkelbrigade zegt me niks 😉