Zonnebloem ik denk dat we daar inderdaad even voor gaan kijken!
Trees ik denk dat het bij H echt een combinatie is van factoren. Volgens mij kan jouw dochter op school ook deels compenseren met haar iq toch? Dat speelt bij H ook mee, mogelijk dyscalculie is tot daaraantoe, maar niet kunnen (begrijpend) lezen is wel echt een ding voor haar..
Zeker omdat de coronaperiode ook nog de vakken weg vielen waar ze goed in was, en dat het enige was wat nog overbleef. En daar dus ook flink mee gepest worden, op een gegeven moment kon ze gewoon niet meer..
Trees Alarmen zetten was het enige wat hier enigszins helpt.
Daar sliep ze dus doorheen 🤣
Maar goed, ze werd wakker toen het tijd was voor de tweede pil, dus ze had er toch weinig aan gehad.
Trees Misschien ten overvloede, maar als ze een keer naar het buitenland gaat, moet je een verklaring regelen voor haar medicijnen. Het valt onder de opiumwetgeving en kan gezien worden als drugssmokkel zonder verklaring
Dat wist ik inderdaad ja!
iMoeder Ik moet zeggen dat ik zelf geen nadelen ken van langwerkende..? Ik vond het altijd ideaal. Zeker op de basisschool zit je dan ook niet mee dat de juf de tweede dosis moet geven. En die willen dat eigenlijk niet etc. Ik vond toentertijd vooral die Equasym echt ideaal. Die bouwt heel geleidelijk op en af, waardoor hij ook weinig rebound had
De arts had het voornamelijk over de rebound. Equasym heb ik nog nooit van gehoord, maar goed, ik ben dan ook een leek 😝
Ik denk wel dat er iets aangepast zal moeten worden. De afgelopen dagen ging redelijk, maar goed, mevrouw lag voornamelijk in bed Squid game te kijken. Vandaag was het de eerste dag dat ze er weer op uit ging, en ook vogels had die haar konden afleiden en tja... de dosering die ze nu heeft doet niet zo veel daarmee 🤣
iMoeder En inderdaad je bent nog maar net aan deze reis begonnen zogezegd. Dus neem er vooral de tijd voor. Het zal wat vallen en opstaan zijn maar dat hoort er bij.
We houden hier gewoon rekening mee. Het komt vast wel goed!
Trees Bloeddruk is dus wel handig om in de gaten te blijven houden. Gewoon een paar keer per jaar even meten.
Dat moet ze sowieso, want die was nu al te hoog 😬
Achteraf gezien logisch, want ze zei dat ze heel bang was dat ik haar zou verraden tegenover de huisarts dat haar ijzer nog steeds niet oké is, en ze dus ook bloed moest laten prikken 🙄
Dus daar zit nu extra controle op