Vanmorgen een uitgebreid gesprek gehad met Robbies psycholoog en zijn psychomotorisch therapeut. Uitslagen van tests besproken en hun observaties en ideeën over zijn ontwikkeling op verschillende vlakken.
Het was een heel fijn gesprek. We zitten op dezelfde lijn, zien en ervaren hetzelfde. Het was heel erg fijn om wat uitleg te krijgen bij bepaalde zaken.
Ik lees nu de verslagen door en het is heel leuk om over hem te lezen. Heel positief en hoopvol allemaal, ook wel confronterend. Mja, hoort erbij 🙂
Hij heeft grote sprongen gemaakt en de verwachting is dat hij dit zal blijven doen. Meer open, meer aan, meer in het hier en nu waardoor er meer contact mogelijk is.
Er zijn wat doelen gezet op gebied van fijne en grove motoriek, hand-oog coördinatie, taal en communicatie, enz.
Over 2 weken hebben we een gesprek met zijn juf en de psycholoog om zijn PPA (persoonlijke profiel analyse) te bespreken.