[verwijderd] ja. Hij heeft gisteren op de bso nog "mondkapjestherapie" gehad. Mondkapjes versieren. Ondertussen goed gesprek gehad met de begeleiding. Dat deze tijd spannend is maar dat het leven รณรณk gewoon door gaat. Van mondkapjesangst is hij nu doorgeschoten naar alleen nog met mondkapje op willen. Dus thuis met mondkapje op de bank (alleen zoon, ik niet), mondkapje in zijn schooltas. Naja, als dat helpt prima, zolang het maar leuk blijft en hij nu niet ocd wordt. Gisteravond heeft hij lang gehuild door alle angst en spanning.
Maar vandaag mocht hij de slee mee naar school, en als hij gewoon naar school ging zou hij extra tekentijd krijgen van juf. Dus vanochtend was het geen probleem. Hopelijk kunnen we dit vast houden, ook als er niks tegenover staat. Arm kereltje, dit is zo'n onzekere tijd. En dan veranderd zn lichaam ook nog (groeispurt, vetjes kweken maar ook haargroei, het heeft allemaal impact). Geen wonder dat hij van slag is