[verwijderd] Ysabella Hij eet alleen op donderdag voor nu , binnenkort donderdag en vrijdag en zo bouwen we langzaam op. Maar ik denk niet dat dat het is.
[verwijderd] Pimpelmeesje Ze is er pas 2 dagen niet (afgelopen vrijdag en vandaag) , en ze is er op zich wel vaker een dagje niet dus het lijkt me sterk dat hij haar nu al mist. Ik sluit het niet uit maar ik vraag me dan wel af hoe hij dat kan weten.
Pimpelmeesje [verwijderd] krijgt hij misschien stiekem meer mee van gesprekken dan je denkt? Dat hij het opgevangen heeft als jij het er met anderen over had?
[verwijderd] Pimpelmeesje Dat zou kunnen. We hebben er zeker veel over gepraat, ook gewoon waar hij bij was.
[verwijderd] Accare heeft eindelijk bevestigd wat ik al 5 jaar roep. Mijn dochter heeft autisme. Mommy knows best 💪
[verwijderd] [verwijderd] nou niet meer bij Accare hoor. Ze wilden het dossier sluiten. Ik vroeg hoe we dan konden werken aan de angsten. De therapie is eerder stop gezet omdat mijn dochter zich letterlijk verstopte voor de therapeut. Ja zeggen ze, het werkte niet dus dan sluiten we het af. Uhm.. jullie zijn toch van de psychiatrie? Je zou denken dat ze dan weten hoe ze met angsten om moeten gaan. Over een maand of 2 heb ik nog een evaluatie met ze. Maar ik ben dr wel klaar mee. Dit is toch geen hulp bieden.
[verwijderd] [verwijderd] Nou já zeg! Dat kunnen ze toch niet maken?! 😡 Prima om eerlijk aan te geven dat zij je dochter niet kunnen helpen, beter dan maar blijven aanmodderen, maar dat hebben ze toch een verantwoordelijkheid om door te verwijzen naar experts die wél kunnen helpen?!
[verwijderd] [verwijderd] geen idee. Ze willen voor de 4e keer in een jaar tijd wisselen van regiebehandelaar. Ik ga er eens rustig over nadenken de komende weken. Maar ik denk dat ik ga wisselen van instantie. Ik wordt hier zelf knettergestoord van (Maar daar hebben ze ook geen hulp voor hahah).
[verwijderd] [verwijderd] 🤣 4x wisselen en opgeven. Ik zou ook veranderen want dit is kansloos. Ze heeft een vast en stabiel iemand nodig. Soms vraag ik me echt af waarom mensen kinderpsycholoog/psychiater/behandelaar zijn geworden als ze niet de tijd willen investeren in een kind maar job-hoppen en opgeven als het lastig wordt.
[verwijderd] [verwijderd] Ze wilden door verwijzen naar het algemeen maatschappelijk werk. Tuurlijk, als ik met een mw'er praat komt mijn dochter op magische manier van haar angst af.
Toch6 D is donderdag jarig, er is school, hij mag trakteren... maar hij wil niet, dat is stom 🤷♀️ En nu weet ik niet wat ik er mee moet. Juf mailen dat hij niet wil? Pushen?
[verwijderd] Toch6 Ik zou juf wel even mailen en het verder bij je zoon laten. Het is zijn verjaardag... Is stom ook gewoon stom bij hem of is het ook een stukje spanning?
Toch6 [verwijderd] hij wil niet in de belangstelling staan. Voor de klas, iedereen die kijkt en zingt... 2 jaar terug lag het aan de juf, bij de andere juf wilde hij wel. Toen mocht hij een dag later trakteren. Maar heb niet het idee dat dat nu is
[verwijderd] Toch6 Als hij uitdelen wel leuk vindt maar de spotlight eromheen niet, dan zou ik overleggen met de juf of de spotlight uit kan. Ik zou niet pushen hierin, lijkt me niet een ding dat zo belangrijk is dat hij uit zijn comfortzone moet.
[verwijderd] Toch6 lastige. Kan het niet andersom gaan? Dat hij de traktatie op tafel heeft staan en de kinderen het bij hem op moeten halen? Of traktatie op bureau van juf ofzo ? Misschien eens overleggen met de juf. Als dit thema elk jaar terug komt is het blijkbaar wel een ding..