Elsie89 heel goed! Foto's zijn erg leuk en fijn om te zien. Hij kwam met een big smile uit het busje. Vertelde over zijn dag alsof hij er al jaren zit 😁 en hij had al 1 vriendje haha. Daar hecht die heel veel waarde aan. Iemand die echt met hem speelt.
En hij was wel 3x naar buiten geweest! Stond die erg versteld van. Hij heeft na het eten maar 1x een "drukke bui" gehad en die was ook snel over 😁
Juf stuurde ook via de mail wat ze hadden gedaan, erg fijn!