[verwijderd] ja zn concentratie blijft het moeilijkst! het eerste schooljaar was rampzalig door een hele stomme juf, dit jaar was echt geweldig! 2 hele lieve juffen, avs voor 12uur per week en hij had het zo naar zn zin op school!
Daarnaast heeft 2x per week sporten ook echt geholpen. Hij kon zn energie veel beter kwijt waardoor hij zich beter kon concentreren en met sprongen vooruit is gegaan. Ook met de Taal, dus ging het ook ineens goed qua sociale vaardigheden. Hij heeft nu ook vriendjes, al speelt hij nog steeds het liefst zelf.
wat spannend voor jullie! Ik begrijp wel dat misdiagnose een angst is, een fobie bijna zeker omdat je zo vaak leest hoe het bij de anderen is gegaan...maar ja, aan de andere kant moet je denk ik vertrouwen hebben in het team dat met je kind bezig is, en ook niet bang zijn om te vragen waarom ze precies iets vinden/waarom ze iets hebben uitgesloten. Maar ik denk dat je die uitleg ook zal krijgen hoor want volgens mij doen ze uitspraken pas als ze er 120% zeker van zijn 😅