[verwijderd] waardeloos zeg. Mijn dochter loopt bij de ocrn. Wel dezelfde behandelaar vanaf het begin. Inhoudelijk heb ik er wel wat op aan te merken, maar ik ben denk ik ook vreselijk kritisch 😬. Bepaalde behandelvormen, waarvan ik dacht dat ze eventueel geschikt waren kende de psycholoog bijv. niet en ze stelde een module voor, waarvan ik direct al zei dat deze inhoudelijk niet passend was bij de leeftijd. Mijn dochter voelt zich er gelukkig wel erg prettig bij,
Ik denk dat het ook veel met duidelijkheid te maken heeft? Naar de supermarkt fietsen is duidelijk, maar een rondje fietsen kan vol verrassingen zitten? Zo herken ik het hier ook. Klimmen is voor mijn dochter duidelijk, want dan doen we al jaren op vakantie. Doolhof doen we nooit, is onoverzichtelijk met onverwachte geluiden en daarom eng. Ik denk dat het hier ook mee te maken heeft?