Jeetje wat hebben jullie veel geschreven vandaag!
@[verwijderd] wat maakt Robbie goede sprongen! En wat fijn dat jullie het getroffen hebben met de psych.
Hopelijk pakt de familie het goed op, altijd spannend.
@[verwijderd] dat klinkt als een zware dag. Dikke knuffel voor jou.
Hier zelf weg lopen uit een situatie werkt niet. Zoon raakt dan volledig in paniek en gooit met alles wat los en vast zit. We hebben hier al kapotte deurklinken, kapotte drempels, kapotte iPad etc.
Dochter gaat gewoon heel hard krijsen als ik weg loop maar komt dan wel heel schuldbewust achter me aan.
Fijn dat het bij jullie werkt @Lovely om zo uit de discussie etc te werken.
Mijn zoon wordt vaak in een split-second boos en dan werkt het niet. Maar wanneer hij onredelijk zeurt om een switch, of fortnite of robux etc. dan noem ik ook altijd dat ik dat op een ander moment beslis oid.
Ik vind het soms wel heel klinken trouwens om uit die emotie en discussie te blijven. Bij mijn zoon moet ik dan ook altijd vrij kort zijn, tis soms net of ik een hondje toe spreek.