Klinkt goed Jessie. Wat fijn dat je zoon er positief op reageerde.
Kleine Lai en Luuz, wat een ellende hè die wachtlijsten
Treez, voor jullie komt de uitslag ook steeds dichterbij, spannend!
Hier gaat het wisselend.
Mijn zoon (bijna 9) zit nu qua emotionele leeftijd even heel jong, echt een kleutertje. Knuffelen, kiekeboe-spelletjes, speelt het liefst met zn neefje van 3 jaar. Maar ook zo explosief als een kleuter. Ontploft snel, snapt weinig, wil hier en nu zijn zin, sloopt spullen etc. Gelukkig heeft hij (gespecialiseerde) bso en medicatie want anders zou ik het niet trekken. Wat dat betreft moet ik ook wel aan Luuz denken, het kan zo pittig zijn. En voor er dan daadwerkelijke hulp is ben je maanden verder. Frustrerend en om af en toe wanhopig van te worden.
Bij mijn dochter is het weer gedoe op school. Juf vergeet de afspraken nog wel eens. Niet expres maar het gebeurt wel. Vervolgens trekt ddochter niet en heeft elke avond koorts. Op school is ze modelleerling maar in dr koppie gebeurt er zoveel. Dochter is van de regels en aangezien je op school blijkbaar niet boos mag worden spaart ze alles op. En nkg alle andere prikkels die ze te verwerken heeft. Gelukkig heeft ze een juf die haar tot nu toe goed kan doorzien maar je moet wel eerst overal zelf achteraan. Er komt nog weer een afspraak op school met ib'er, juf, samenwerkingsverband, accare en nog een paramedische organisatie. Die laatste 2 moeten eerst met elkaar contact hebben. Na 2 maanden is dat nog steeds niet gelukt. En gisteren kreeg ik een mailtje dat dochter een andere behandelaar krijgt bij accare. Na de herfstvakantie is er een overdrachtgesprek. Het schiet allemaal voor geen meter op, ik wordt er poepchagrijnig van. De afspraak van vorig shooljaar was om vlak na de zomer met alle partijen om tafel te zitten. Ik heb geluk als het voor kerst lukt.