Vandaag telefonische intake gehad voor kindgerichte hulp. Nu op de volgende wachtlijst; verwachting is in de loop van het vierde kwartaal een oproep.
Zou er dan toch echt binnen twee jaar na de eerste verwijzing de hulp komen waar het ons destijds om ging? Ik vind het vrij bizar dat alles zo omslachtig is en zo lang moet duren...
De medicatie lijkt gelukkig te helpen. Hopelijk blijft dat ook zo. Dat neemt al heel veel weg, in de zin van dat de druk van de ketel is. Er blijft wel een hulpvraag, maar die richt zich nu voornamelijk op zaken als het versterken van het zelfbeeld i.p.v. op ‘hoe houden we het leefbaar’ ofzo...