@Hopsatee Ik zou inderdaad als eerste aan rengdeng of ander stoofvlees denken. Vooral met dit weer.
Mensen die hier komen eten vragen standaard naar de pulled pork. Zelf vind ik dat er altijd wat simpel uit zien, maar toch is men er dol op.
Je zou ook spareribs kunnen maken en deze voor het opdienen ontdoen van de botjes? Gaat altijd vrij simpel.
Albondigas (Spaanse gehaktballen in een soort tomatensaus), zijn ook erg lekker. Die doen het vaak goed bij een borrel, als voorafje of als onderdeel van tapas.
Als je een keer echt iets heel anders wil dan zou ik voor een heerlijke curry gaan, met vlees of vis. Naanbrood erbij (zelf maken of kopen), en vooraf papadums met verschillende Indiase dipsausjes. Als je het echt af wil maken dan maak je er nog verschillende soorten smaken rijst bij. Klinkt heel ingewikkeld maar dat is het niet en dan heb je wel echt een keer wat anders dan anders.
Mijn speciale pasta saus is citroen saus, maar die maak ik niet in de slowcooker. Hij is namelijk binnen een kwartier klaar. Wel maak ik rode pasta saus in de slowcooker maar dat is denk niet wat je zoekt.
Laat maar weten of iets je aanspreekt, dan kan ik daar van het recept gaan typen.