Adje maak jij hem met hamlappen? Is dat lekker pf beter procureur? En geeft hij ook een beetje vocht/saus? Bij de andere versie maak ik je bbq saus dus vandaar maar dat lijkt me nu niet lekker..

• Adje hebben hierop gereageerd.

Lekkere drumstick recepten
    https://www.eetspiratie.nl/kruidige-drumsticks-uit-de-slowcooker/

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R396252/gemarineerde-drumsticks
    Ik doe de drumsticks dan gewoon in die saus 4 uur op low. En daarna evt. Onder de grill.

En deze komt van een website die niet meer bestaat (allrecipes.nl geloof ik), maar ik had hem gelukkig al geprint en gelamineerd. Is een erg lekker en vooral makkelijk recept:

edit: ik doe kippenpoten nooit 8 uur op low, zoals in dit recept staat. 4 tot 6 uur is echt genoeg.

Hopsatee Ik maak de Indo pulled pork met hamplappen. Veel makkelijker te krijgen en werkt ook prima. Er blijft veel vocht in de pan, die kan je inkoken, maar dan moet je zuinig zijn met weer toevoegen, omdat het dan heel zout wordt.
      Laatste keer dat ik het maakte heb ik het vlees gewoon in het vocht uit elkaar getrokken. Het vlees heeft dan al zo veel smaak opgenomen, dat je eigenlijk niet veel vocht nodig hebt. Dus met op het bord scheppen laat ik overtollig vocht een beetje van de lepel aflopen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hebben jullie ook een all time favorite pasta saus voor in de slowcooker? Ik lees dat je met draadjesvlees ook een lekker basis kan hebben voor je pasta saus. Dus ik ben benieuwd en wil van het weekend helemaal los gaan. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer!

Oh en als er dus wijn door gerechten heen gaat in slowcookrecepten, kan ik dit dan alsnog eten als zwangere?

• [verwijderd]

[verwijderd]
        Ik kan deze basis met extra groenten (Ik heb de voorgesneden Italiaanse gebruikt) van harte aanbevelen.

• [verwijderd]

[verwijderd] dit recept wilde ik inderdaad gaan gebruiken. Alleen ik heb echt geen idee hoe je een een lekkere pasta saus maakt!
          Er zijn zoveel recepten...

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik heb er extra's groenten en tomatenblokjes bij gegooid. Meer niet.

• [verwijderd]

[verwijderd] oh echt! Dat kan natuurlijk ook!

Albondigas.

Gehakt (500 gram) mengen met verse peterselie, ei, paneelmiddel, morjaraan (oregano kan evt ook), 2 teentjes knoflook en 1 sjalotje. Eventueel een scheutje melk erbij.
              Hiervan kleine balletjes draaien. Even bruin bakken in de pan.

Daarna een pak gezeefde tomaten in de slowcooker doen, half Spaans pepertje fijn snijden en erbij, sjalotje erbij, theelepel suiker, scheut witte wijn, peper, teentjes knoflook naar smaak en gedroogde peterselie. Vervolgens de gehaktballen erbij, verse peterselie er over heen versnipperen en 3 uur op low zetten.

Ik werk altijd uit de losse hand, dus geen idee van de exacte hoeveelheden.

• [verwijderd]

Ik heb vandaag deze gemaakt.
              https://www.mamsatwork.nl/pindakip-slowcooker/
              Super simpel. Ik zou wel de hoeveelheid smaakmaker omhoog gooien.
              2 eetlepels sambal minimaal een misschien wel 4 ketjap. Ook vond ik de saus te dik worden. Ik heb er aan het eind nog wat water toe moeten voegen. Dus misschien wat extra kokosmelk? Verder lekker gegeten.

Luuz oh ben Beniwued naar deze!

net de pindakip gegeten. Was erg lekker! Goed gelukt!

• [verwijderd]

Hopsatee hoe heb jij hem gemaakt? Nog getweaked? Of het recept gevolgd?