[verwijderd]
Vitamientjuh Dank je
Vitamientjuh Dank je
Wat ontzettend spannend! Ik lees al dagen de updates mee hier. Word echt naar van dit nieuws.
Ik hoop echt dat het kereltje er niets/weinig van mee heeft gekregen. Niet dat hij dagenlang gehuild heeft in zn eentje onder de grond...
aardbeitjes Niet dat hij dagenlang gehuild heeft in zn eentje onder de grond...
Hier word ik echt zo verdrietig van
Denk dan meteen aan mijn eigen kindjes... Mijn hart breekt echt.
@[verwijderd] zo lief dat je steeds updates plaatst hier. Bedankt daarvoor!
Nu maar hopen dat dit de laatste tegenslag was.
2littlemonkeys ik doe het graag (nou ja, zou willen natuurlijk dat het helemaal niet nodig was en dat Julen gewoon veilig thuis zat bij zn ouders!)
ik kan mezelf enorm opwinden over alle foutieve informatie die doorkomt op Nederlandse sites (onvolledig, verkeerd vertaald, niet up to date etc) dus vandaar dat ik het hier deel. Ik ben volledig tweetalig (en hoef dus niet op Google translate te vertrouwen) dus t is een kleine moeite
[verwijderd] ik ook. De gedachte dat mijn 2.5 jarige daar zou zitten....ik zou kapot gaan
Ja geen doen toch als je je voorstelt dat jouw kleine daar zit... hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen
[verwijderd] Die gedachte maakt mij ook aan het huilen.. Ik hoop echt voor hem dat het niet lang geduurd heeft want die andere gedachte is gewoon ondragelijk. Of hij moet als een wonder nog in leven zijn maar dat betwijfel ik.
Ik hoop gewoon nu dat het ze gaat lukken en er niet teveel tegenslagen meer komen
Update: ze zijn weer dichterbij gekomen en zouden nu 3.15cm gegraven hebben. Een bron zegt dat ze 4 m moeten graven, de ander dat het 3,8m is... maar ze beginnen in de buurt te komen. (Kan nog wel uren duren voordat ze er inderdaad zijn lijkt mij)
Het einde is in zicht!
Ik blijf wakker hoor, zit al 2 weken in spanning
Hoop zo dat ze hem vnvd/vannacht vinden en dat ze niet nog eens 30 meter naar beneden moeten omdat die helemaal omlaag is gevallen
Dahlia dat zou helemaal vreselijk zijn als ze nog een heel stuk naar beneden moeten, maar dan hebben ze in ieder geval toegang tot hem en visueel contact...
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, zo akelig vind ik het! Maar wat hoop ik dat dit jongentje levend word gevonden!
[verwijderd]
Hopelijk ja, na zoveel tegenslagen ben ik bang dat het nog niet voorbij is als ze in de put zitten.
Arm arm jongetje. Ik hoop echt dat ze hem vanavond vinden
Ze hebben een camera ingezet, schrijft nu.nl
Heftig. Ik hoop echt met heel m'n hart dat ie daar zit en niet veel dieper. Dat er een einde komt aan deze nachtmerrie.
[verwijderd] vreemd, ik lees net op diariosur dat dat niet gaat gebeuren omdat dat niet protocol is van de mijnwerkers.
Verder staat er net op diariosur dat ze bezig zijn met het plaatsen van een vierde explosie Omdat ze weer op een uiterst harde steenlaag zijn gestuit
[verwijderd] vreemd, ik lees net op diariosur dat dat niet gaat gebeuren omdat dat niet protocol is van de mijnwerkers.
Ja dat is gek! Denk dat jouw website wel betrouwbaarder is.
[verwijderd] ik heb al vaker geconstateerd dat de informatie op nu.nl niet klopt, dat ze zeggen al bezig zijn met het naar beneden laten van mijnwerkers terwijl er op dat moment problemen waren en het nog een halve dag duurde bijvoorbeeld.
Maar goed, als ze bezig zijn met het plaatsen van explosieven omdat de grond weer te hard is, lijkt het me onmogelijk dat ze op hetzelfde moment met een camera bezig zijn. ;-)