[verwijderd] aardbeitjes Vooral dat laatste breekt ook echt mijn hart als ik daaraan denk 😢 Als hij niet meer leeft, dan hoop ik dat dit tijdens of direct na zijn val al is gebeurd. Elke andere gedachte is ondraaglijk.
[verwijderd] [verwijderd] ach ja, uiteindelijk zal er een moment komen dat alle updates hetzelfde zeggen, dat ze Julen gevonden hebben....
aardbeitjes Ik hoop dat hij snel gevonden mag worden! En mee kan naar de bovenwereld waar iedereen op hem wacht
Manque 19:00 - En estos momentos podrían quedar menos de 50 centímetros para llegar a la zona donde estaría Julen
[verwijderd] De vierde explosie is gedaan, beelden ervan zijn bijna half uur geleden op twitter gepost dus ze kunnen bijna weer aan de gang
Micchan Bedankt voor alle updates @[verwijderd] . Ik kom hier elke keer kijken of er al meer bekend is...
aardbeitjes Ik lees net dat de ouders (of alleen vader) angstaanvallen heeft en medische hulp nodig had. Pffff ik begrijp dat het hen heel zwaar valt. De gedachte dat ze er bijna zijn....
[verwijderd] En op rtve staat nu net dat ze op een meter zitten, kan me goed voorstellen dat die ouders helemaal doordraaien, als deze spanning voor ons al bijna ondraaglijk lijkt ....
[verwijderd] Ik geloof dat ze bezig zijn met een vijfde micro explosie en hopen dat ze erna met een camera op zoek kunnen gaan... ga ik niet meer meemaken, want ik ga slapen... tot morgen 🙂