Manque Net geprobeerd maar helaas. Zit op mijn werk dus die optie zal sowieso wel uitgeschakeld zijn πŸ˜‰

• Manque hebben hierop gereageerd.

Hoe kan het dat bij bijvoorbeeld het kopje volwassenen ik de subforums zie staan en dan onderaan de laatste post, dat deze niet up to date zijn? Hierdoor klik ik de hele categorie niet aan omdat ik denk dat er niets nieuws is gepost.

• LucP hebben hierop gereageerd.

LisbethSalander Van iedere pagina wordt een kopie gemaakt, zodat de server niet steeds terug hoeft naar de database. Normaliter is dat bij een forum niet zo erg, omdat mensen daar lange discussies voeren over een langere termijn. De hoeveelheid gesprekken die er (tegelijk) lopen zijn eigenlijk iets te veel voor deze methode, waardoor het 'real-time' gebeuren soms niet kan werken.

Een optie is om bij 'alle discussies' te kijken, of om discussies te volgen (kan bovenin iedere discussie met de 'volg' knop, en die pagina steeds te openen. Als je 't ververst met je browser weet je zeker dat je naar de nieuwste versie van een pagina zit te kijken.

kunnen er ook pb's verstuurd worden?

JaGeThGeEd Check het originele bericht hierboven: het kan nu nog niet, maar ik heb goede hoop dat dit snel (lees: komend weekend) wel kan.

Daarbij komt ook de mogelijkheid om privΓ© groepsdiscussies te houden. πŸ‘οΈ

LucP Soturi Hmm.. zelf geen last van. Zou je eens kunnen letten op wanneer het specifiek gebeurt? Gebeurt het bij iedere klik? En daarnaast; in welke browser kijk je?

Er zijn me nog geen specifieke momenten opgevallen. Vandaar dat ik het voorval met mijn eigen muis er ook even bij haal. Ben daar ook nog niet helemaal uit of het echt bij dit forum ligt.
            Maar zal kijken of het me toch op specifieke momenten opvalt. Of wat beter opletten of ik het elders ook heb, want dan is het gewoon mijn muis.

Ik gebruik google chrome.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Voor de vergeetachtigen onder ons: de titel van het topic waar je in zit is nu bovenin zichtbaar op mobiel πŸ‘οΈ

• [verwijderd]

LucP he dat is fijn!

• [verwijderd]

LucP Ja toppy!!!πŸ€£πŸŽ‰πŸ˜‡

• [verwijderd]

LucP jaaaa!! Blij 😁

Soturi

Mijn vermoeden dat het toch aan mijn muis ligt, wordt steeds groter.
                Ik kijk het nog even aan. En heb als het goed is ook nog een andere muis ergens liggen. Die probeer ik later ook wel. Dan moet het daarna duidelijk zijn wat het probleem is.

LucP Van iedere pagina wordt een kopie gemaakt, zodat de server niet steeds terug hoeft naar de database. Normaliter is dat bij een forum niet zo erg, omdat mensen daar lange discussies voeren over een langere termijn. De hoeveelheid gesprekken die er (tegelijk) lopen zijn eigenlijk iets te veel voor deze methode, waardoor het 'real-time' gebeuren soms niet kan werken.

Een optie is om bij 'alle discussies' te kijken, of om discussies te volgen (kan bovenin iedere discussie met de 'volg' knop, en die pagina steeds te openen. Als je 't ververst met je browser weet je zeker dat je naar de nieuwste versie van een pagina zit te kijken.

Maar dit is op andere grote fora zoals ZP en Viva ook gewoon zo hoor.

En bedankt voor de ctrl-cmd-spacebar toetsencombo. Was ik vergeten, die komt nu erg goed van pas. πŸ‘

• [verwijderd]

Als ik een nieuw onderwerp of reactie wil schrijven via mijn mobiel en tussentijds wissel met een andere pagina om bijvoorbeeld iets te kopiΓ«ren, dan ben ik mijn hele bericht kwijt.
                Is dat aan deze site gerelateerd of tips om dit te voorkomen buiten eerst in kladblok/Word te schrijven? Namelijk aantal keer gebeurd dat ik dan een lap tekst kwijt ben en opnieuw mag beginnen. 😬

[verwijderd] Dat lijkt me niet iets specifieks van deze site... De beste optie is om een nieuwe tab in je browser te openen. Dit kan zowel op mobiel als op desktop..

• [verwijderd]

LucP Was nog niet helemaal wakker, hihi. Ja ik heb twee tabbladen openstaan waar ik dan tussen wissel, helaas werkt dat niet. Maar fijn dat het niet aan de site ligt, kijk ik ff voor wat anders. Thanks!