Vulpen Goed idee! ik zet 'em op de lijst!
Ik zie dat er al een module voor beschikbaar is, zodra deze compatible is met de huidige versie van ons forum kan deze er op gezet worden πŸ‘οΈ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

LucP Ah top! Thanks voor je uitleg en reactie πŸ‘

Ha die @LucP en/of @[verwijderd]. Ik heb weer een lid wat geen bevestigingsmail krijgt en er niet in komt; Iertje81

iMoeder Die heb ik een kwartier geleden geaccepteerd, als ze opnieuw inlogt zou alles goed moeten werken. Overigens kun je d'r ook gewoon @Iertje81 <- taggen πŸ˜€

Het lijkt erop dat als ik op de computer ergens op klik, hij niet altijd reageert. Pas na nog een keer klikken. Geen idee hoe dat op de telefoon is.

Hoewel ik denk dat het wel aan dit forum ligt, op andere plekken heb ik er namelijk minder last van volgens mij, ben ik ook nog even aan het uitsluiten of het niet toch aan mijn muis ligt. Die heeft namelijk in hormoonbuien een paar keer op niet zo'n zachte manier de muur ontmoet. πŸ˜‚ πŸ˜‚

• LucP hebben hierop gereageerd.

Als ik op de pc typ en een emoji wil invoegen, dan krijg ik volgens mij niet de hele lijst te zien omdat die beneden van mijn scherm af valt zeg maar.
        En wat is op de pc de code voor een knipoog? Ik heb nu coy maar dat is 'm niet helemaal volgens mij πŸ˜‰ edit: oh toch wel denk ik, als ik mijn bericht wil bewerken op mijn telefoon staat daar mijn telefoon knipoop emoji gewoon.

Snoopy1979 Ja, het uitvogelen van hoe de emoji's hier heten is nog wel wat werk, helaas. Op de mac is er een sneltoets voor een emoji-picker aanwezig (ctrl+cmd+space), maar op windows durf ik dat niet te zeggen...

Soturi Hmm.. zelf geen last van. Zou je eens kunnen letten op wanneer het specifiek gebeurt? Gebeurt het bij iedere klik? En daarnaast; in welke browser kijk je?

Snoopy1979 Heb je al geprobeerd om met je rechtermuisknop i het tekstveld te klikken? Bij mij verschijnt er dan een knop 'emoji's' en een flinke lijst om doorheen te bladeren.

Manque Net geprobeerd maar helaas. Zit op mijn werk dus die optie zal sowieso wel uitgeschakeld zijn πŸ˜‰

• Manque hebben hierop gereageerd.

Hoe kan het dat bij bijvoorbeeld het kopje volwassenen ik de subforums zie staan en dan onderaan de laatste post, dat deze niet up to date zijn? Hierdoor klik ik de hele categorie niet aan omdat ik denk dat er niets nieuws is gepost.

LisbethSalander Van iedere pagina wordt een kopie gemaakt, zodat de server niet steeds terug hoeft naar de database. Normaliter is dat bij een forum niet zo erg, omdat mensen daar lange discussies voeren over een langere termijn. De hoeveelheid gesprekken die er (tegelijk) lopen zijn eigenlijk iets te veel voor deze methode, waardoor het 'real-time' gebeuren soms niet kan werken.

Een optie is om bij 'alle discussies' te kijken, of om discussies te volgen (kan bovenin iedere discussie met de 'volg' knop, en die pagina steeds te openen. Als je 't ververst met je browser weet je zeker dat je naar de nieuwste versie van een pagina zit te kijken.

kunnen er ook pb's verstuurd worden?

JaGeThGeEd Check het originele bericht hierboven: het kan nu nog niet, maar ik heb goede hoop dat dit snel (lees: komend weekend) wel kan.

Daarbij komt ook de mogelijkheid om privΓ© groepsdiscussies te houden. πŸ‘οΈ

LucP Soturi Hmm.. zelf geen last van. Zou je eens kunnen letten op wanneer het specifiek gebeurt? Gebeurt het bij iedere klik? En daarnaast; in welke browser kijk je?

Er zijn me nog geen specifieke momenten opgevallen. Vandaar dat ik het voorval met mijn eigen muis er ook even bij haal. Ben daar ook nog niet helemaal uit of het echt bij dit forum ligt.
                        Maar zal kijken of het me toch op specifieke momenten opvalt. Of wat beter opletten of ik het elders ook heb, want dan is het gewoon mijn muis.

Ik gebruik google chrome.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Voor de vergeetachtigen onder ons: de titel van het topic waar je in zit is nu bovenin zichtbaar op mobiel πŸ‘οΈ

• [verwijderd]

LucP he dat is fijn!