Luuz Ik lees ook mee. Ga m zo ook downloaden. Ver van het normale genre dat ik lees (horror, bloed, moordenaars enzoπ€£), maar ik ga het gewoon proberen. Wie weet is het wat π
Meca Ik ga na het slapen kijken voor het boek. Dit is ook echt niet mijn genre maar ja ook ik had gezegd mijzelf uit te dagen. Dus ben benieuwd. De omschrijving klinkt leuk in ieder geval.
[verwijderd] Ik sla deze even over en kom 1 maart kijken voor genre 2. Heb tijdens mijn studie (literatuurwetenschap) zo veel bkeken moeten lezen die niet in mijn zone vielen dat ik dat nu niet meer doe π Veel leesplezier allemaal!
Vulpen [verwijderd] Idem hier! En ik denk dat ik het sowieso niet ga redden voor 1 maart, ben nog bezig in een boek en heb nog een andere liggen en dan komt de baby en wil ik waarschijnlijk alleen maar kostschoolboekjes lezen of zo.
Betsy Ik doe ook graag mee π Ga het boek dinsdag uit de bib halen. Favo genres: (historische) romans, thrillers, non fictie, biografieΓ«n
Kyra73 Oh leuk! Ik ben sinds vorig jaar weer aan het lezen gegaan en doe graag mee. Ik hou wel van buiten mijn normale genres lezen. Het boek is gereserveerd. Ik ben benieuwd.
Sevenof9 Nu moet ik gelijk opbiechten dat ik geen abonnement heb bij de bibliotheek π even kijken hoe ik het handigst aan dit boek ga komen.
[verwijderd] Wat is uiteindelijk de bedoeling als we allemaal het boek hebben gelezen? Vertellen wat je er van vond? Of nog meer dan dat?
[verwijderd] Sevenof9 lijkt mij handig dat ik dan nakijk. Uiteraard betekent dit dat ik dan zelf geen verslag zal maken.
[verwijderd] Hoi, ik wil ook wel mee doen met het clubje. Ik lees graag historische roman, thrillers, klassiekers, fantasy, young adult, literaire romans maar sta voor alles open.
Famofthree Ik zou zeggen zoiets? Of gewoon was leuk/ was stom π€£ kan ook.. Wat vond je ervan in het algemeen? Vond je de manier van schrijven van de auteur fijn? Welke scene uit het boek maakte dat je er later dat je niet aan het lezen was er weer over nadacht ? Was er iets wat je minder vond? Zou je meer van de schrijver of het genre willen lezen ?
Vulpen Ik denk dat als iedereen zijn mening een beetje motiveert je vanzelf wel een interessante discussie kan krijgen π
[verwijderd] Ik moet nog ongeveer de helft van het boek dat ik nu aan het lezen ben. Even kijken of ik het red. π