[verwijderd] Meteen vol in het diepe, als er een genre is wat ik grondig vermijd is het historische romans (met dank aan een middelbare school trauma), maar ik wilde persé uit mijn comfortzone... 😅 Maar deze lijkt me wel wat, heb hem gereserveerd bij de bieb.
[verwijderd] [verwijderd] nu hopen dat we niet allemaal gebruik maken van dezelfde bieb 😂. Ik ga het morgen reserveren. Nu te lui om mijn pasje te pakken.
[verwijderd] [verwijderd] de mijne heeft er 6 op voorraad, dus dus dat komt vast wel goed! Ik gebruik de app trouwens, geen pasje nodig! (al ken ik het nummer inmiddels ook uit mijn hoofd😶🤣)
[verwijderd] [verwijderd] ik heb net mijn lenersnummer in mijn mail opgezocht. Er waren hier 16 exemplaren beschikbaar en 0 gereserveerd 😂
[verwijderd] I'm in! Niet direct mijn genre maar ik sta overal voor open. Weet iemand of je e-books op bol.com op je telefoon (android) kunt lezen? Nevermind, al gevonden 😊
[verwijderd] Zo, kobo app geïnstalleerd, 30 dagen gratis de betaalde versie uitproberen en dit boek gedownload (ook gratis!). En kwam er achter dat ik The fault in our stars ook ooit heb gekocht als ebook en die staat er nu fijn bij ❤ Ik ga tijd te kort komen geloof ik. Oh en alle drie de delen van 50 tinten grijs heb ik nu ook weer. Hoera 🎉😂
Pietje1987 Ik ga dit boek ook meelezen! Ben heel benieuwd, is ook wel een beetje uit mijn comfort zone. De laatste tijd lees ik vooral ‘makkelijke’ boeken, dus iets met een beetje meer hersen-werk is wellicht wel weer goed en leuk 👍🏻🙂
Luuz Ik lees ook mee. Ga m zo ook downloaden. Ver van het normale genre dat ik lees (horror, bloed, moordenaars enzo🤣), maar ik ga het gewoon proberen. Wie weet is het wat 😊
Meca Ik ga na het slapen kijken voor het boek. Dit is ook echt niet mijn genre maar ja ook ik had gezegd mijzelf uit te dagen. Dus ben benieuwd. De omschrijving klinkt leuk in ieder geval.
[verwijderd] Ik sla deze even over en kom 1 maart kijken voor genre 2. Heb tijdens mijn studie (literatuurwetenschap) zo veel bkeken moeten lezen die niet in mijn zone vielen dat ik dat nu niet meer doe 🙂 Veel leesplezier allemaal!
Vulpen [verwijderd] Idem hier! En ik denk dat ik het sowieso niet ga redden voor 1 maart, ben nog bezig in een boek en heb nog een andere liggen en dan komt de baby en wil ik waarschijnlijk alleen maar kostschoolboekjes lezen of zo.
Betsy Ik doe ook graag mee 🙂 Ga het boek dinsdag uit de bib halen. Favo genres: (historische) romans, thrillers, non fictie, biografieën
Kyra73 Oh leuk! Ik ben sinds vorig jaar weer aan het lezen gegaan en doe graag mee. Ik hou wel van buiten mijn normale genres lezen. Het boek is gereserveerd. Ik ben benieuwd.
Sevenof9 Nu moet ik gelijk opbiechten dat ik geen abonnement heb bij de bibliotheek 😅 even kijken hoe ik het handigst aan dit boek ga komen.
[verwijderd] Wat is uiteindelijk de bedoeling als we allemaal het boek hebben gelezen? Vertellen wat je er van vond? Of nog meer dan dat?
[verwijderd] Sevenof9 lijkt mij handig dat ik dan nakijk. Uiteraard betekent dit dat ik dan zelf geen verslag zal maken.
[verwijderd] Hoi, ik wil ook wel mee doen met het clubje. Ik lees graag historische roman, thrillers, klassiekers, fantasy, young adult, literaire romans maar sta voor alles open.