Bleeeeeghhh een nacht vol stomme dromen. Gisteren ook al zo'n gedoe.
Vannacht was ik steeds tegen mezelf aan het praten. Hoorde ik een stem: "Je moet ophouden met malen, dit leidt nergens toe. Ga slapen."
-"Ja maar dat probeer ik ook, stop tegen me te praten."
"Dat gebeurt vanzelf als je gaat slapen."
-"WAT BEN IK NU AAN HET DOEN DAN? Volgens mij slaap ik hoor???"
"Weet je dat zeker?"
Ik voel om me heen. "Ja, ik lig gewoon in bed. Nu ben ik half wakker omdat ik moest voelen!"
Dat soort conversaties.
Ik droomde ook dat ik een grote industriële wasmachines opentrok en dat er allemaal bloederige, dode vleermuizen in zaten. Toen kwam er een reus van een man op me af en zag ik vanuit mijn ooghoeken dat er van alle kanten mannen op me af kwamen, overduidelijk met niets goeds in de zin. In een hoek van de kamer zag ik transparante vaten volgepropt met dode lichamen, helemaal in elkaar verwrongen en gebroken en daar wilde ik niet bijgepropt worden, dus ik probeerde lachend en fluitend weg te lopen alsof er niets aan de hand was 😅 Maar fluiten en lachen ging niet echt in mijn slaap en ik hoorde mezelf in mijn 'wakend leven' in bed een beetje pruttelen met een halfverlamde kop omdat ik toch probeerde te fluiten...
Rare gewaarwording, dat op 2 plekken tegelijk zijn. Ik ben zowel in een droomwereld als in mijn bed en ben daar steeds vaker gelijktijdig bewust van.