Ik had één of andere apocalyptische droom.
Ik zat met een hoop mensen opgesloten in een oud schoolgebouw. Het begon met dat iedereen zijn ding deed. Maar ineens kwamen er reuzen, die aten mensen op. Daarna volgden er onzichtbare wezens maar ik weet niet wat ze deden. Vervolgens kwamen er slijmmonsters en zat alles onder de dodelijke kwijl.
Gelukkig had ik mezelf opgesloten in de kamer van de directrice. Die was zelf iets in het gebouw aan het doen omdat ze dapper wilde lijken maar het niet was. Ik heb alle ramen (enkelglas) dicht geplakt met ducttape, de kieren goed dicht gestopt en de verlichting uitgedaan. Want daar houden kwijlende slijmmonsters niet van (en die monsters glijden over de grond en kunnen door kieren heen). Vervolgens ben ik onder een bed gaan liggen, in een slaapzak en een dekbed over me heen getrokken.
En toen werd ik dus wakker.
Afgelopen week heb ik locke & key gekeken. Mijn zoon was dit weekend voor het eerst weer logeren waardoor mijn survivalstand uit ging, en ik vind dat hele corona bij tijd en wijle nog steeds surrealistisch. Dus die droom zal wel een gecombineerde verwerking zijn.