Ik droomde dat we er achter kwamen dat mijn (zieke, zwakke) schoonmoeder gigolo's bestelde en zelfs een favoriet had met zwarte dreadlocks en een gouden grill en zo'n afzakkende spijkerbroek đ¤Ŗ
En dat ik toen tegen @LucP zei: "Volgens mij gaat het een stuk beter met jouw moeder dan wij denken... "
Ik droomde ook dat ik een vrouw rondleidde in een groot, donker huis. Ik heb vaker van dat huis gedroomd. Het heeft 4 trappen. Er is een 'normale' trap naar boven en een 'normale' trap naar beneden, maar daar zitten twee verborgen trappen achter. Ik heb ontzettende nachtmerries gehad over dit huis, vol met geesten van mensen die vastzitten in een limbo, en levende poppen met harde porseleinen gezichten.
Maar nu leidde ik iemand rond die daar nog nooit geweest was en ik liet zien hoe het werkte met de verborgen trappen en in welke ruimtes je dan kwam. En ik was niet bang. Ik probeerde de vrouw uit te leggen wat me angst aanjaagde, zonder zelf bang te worden, maar die pogingen waren tevergeefs. Ik zag haar steeds angstiger worden, zeker toen we op de slaapzalen met kinderbedden kwamen.
Ik herkende haar angst, maar voelde me niet meer verantwoordelijk. Toen ik liet ik haar daar maar achter en ging ik de andere ruimtes af.