Ik was samen met mijn moeder, zusje en broertje naar een dierentuin in Frankfurt.
Het was een hele rare dierentuin, want er was ook een bibliotheek, een heel groot zwembad, vakantiehuisjes en een concertzaal.
Qua dieren konden we alleen kleine olifantjes en apen vinden.
Mijn zus was er al snel vandoor, die was zat aan de bar in het zwembad.
Ook mijn moeder raakten we kwijt, dus ik bleef alleen achter met mijn broertje en had geen flauw idee waar we waren.
We verdwaalden, ik verloor mijn schoenen en mijn bh en shirt (hoe dan?) en we moesten allebei hard huilen van angst en vermoeidheid.
Uiteindelijk belandden we in een hotelkamer, waar een poepie sjieke vrouw was met heel veel kleding.
Ik heb gesmeekt of ik alsjeblieft een shirt van haar mocht lenen, aangezien ik dus al die tijd met ontbloot bovenlijf rondliep.
Maar in ruil voor een shirt wilde ze seks met me en ze vroeg of ik al eens ongesteld was geworden.
Dus jankend vluchtte ik met mijn broertje weer weg. We belandden op een soort schip en ik vond een machine/controle kamer.
Op het plaatje op de deur stond dat er matrozen waren. En ik dacht: als zij voor deze dierentuin werken, en als ze echt eervolle matrozen zijn, dan zullen ze me helpen.
Dus ik bonsde jankend op de deur. Die ging open en daar stond inderdaad een Duitse matroos. Hij schrok heel erg, gaf mij direct een shirt en liet mijn moeder en zusje omroepen.
Eind goed al goed.
Maar wel raar🤣