Ik had zo'n rare droom vannacht! Speelt al de hele dag door mijn hoofd en ik word er nog steeds een beetje misselijk van als ik eraan denk.
Eerst was ik in een groot gebouw, het was een soort toren en dit was iets van mijn werk, er waren heel veel mensen. Daarna ging ik naar buiten en was ik op een plein in de stad, waar een grote trap naar beneden ging. Er stonden ook veel gebouwen omheen, eigenlijk zag je het plein niet echt meer. Ik moest nadenken over een ontwerp hiervoor. Daarna was ik op reis met mijn vriend samen. We reden heel snel langs allerlei landschappen, onder andere een rotsachtig berglandschap. Toen zaten we samen met andere mensen in een soort karretje en kwamen we op een locatie waar we een nacht zouden blijven. We kregen te eten: een bord spaghetti met daarop twee dikke zwarte vlechten van iemands haar. Ik weet nog hoe vies ik dit vond en ik keek naar de bediening en die hadden precies dat dikke zwarte haar in vlechten. Ik bedacht me dat dit haar misschien wel niet gewassen was en werd een beetje misselijk, maar ik vond dat ik me niet moest aanstellen en gewoon moest eten wat me was voorgeschoteld. Thuis at ik ten slotte ook mijn eigen haar bedacht ik me. Dus ik proefde een hap spaghetti met een hap vlecht erbij en het was zo vies! Ik kreeg het echt niet weg, toen keek ik naar mijn vriend die schuin tegenover me zat en ik wist zeker dat hij dit ook niet lekker zou vinden. Toen werd ik wakker en bedacht ik me dat het helemaal niet normaal is om haar te eten.
Als een droomexpert me kan vertellen wat dit betekent ben ik heel benieuwd :p