Noordeling
Eigenlijk alles. De ontvangst door de kinderen zelf met een duidelijke uitleg, het rondkijken waarbij iemand gewoon naar je toe kwam om dingen te vertellen/ uit te leggen, presentatie waarin duidelijk door de directrice verteld werd wat ze willen bereiken, wat er van de kinderen verwacht wordt. Was gewoon een helder verhaal. De hele open dag is ook door de leerlingen zelf in elkaar gezet. Waar we dinsdag zijn geweest had ik moeite om mijn hoofd erbij te houden bij de presentatie, ik vond het nogal warrig over komen, alsof het hele concept (Het is een nieuw concept voor het vo in onze omgeving) nog niet helemaal uitgewerkt was. En dat gevoel had ik gisteravond wel, dat ze weten waar ze mee bezig zijn, niet alleen de grote lijnen zijn uitgezet, aan details is ook gedacht. We hebben ook veel informatie mee naar huis gekregen ipv een a-4tje van alleen de presentatie bij de andere school. Ik zie mijn dochter daar echt in de klas zitten.
We gaan natuurlijk ook het reguliere vo nog bezoeken, maar mijn persoonlijke voorkeur ligt echt bij deze school. Ik hoop dat mijn dochter daar straks net zo over denkt want zij moet uiteindelijk beslissen.