Toch6 ik laat dat los, maar wel met uitzondering van te blote /sexy kleding en echt kapotte kleding (bewust ‘kapot’ vind ik prima). Joggingbroeken zou ik gewoon toestaan. Ondanks dat ik het zelf niks vind.

Verder vind ik vooral dat ze haar eigen stijl moet ontwikkelen. Zij moet zich er prettig in voelen en niet ik. Ik ben overigens niet heel erg fan van haar kledingstijl, maar ik hou mijn mond 🤐.

Nescio ja ik ga nu maar voor de compromis inderdaad.

[verwijderd] dan krijgt hij volledige toestemming voor de zeeman joggingbroeken op school 😂😅

• Nescio hebben hierop gereageerd.

Toch6 ik neem mijn woorden een beetje terug, dacht net aan mijn eigen brugklastijd. En wie had een trainingsbroek van Cavalli? (zoals de hele school) 🙈

Nescio ik heb nog trainingsbroeken gehad met een tekst op de kont 😂 geen idee meer wat er stond trouwens
      Enne weten jullie die fase nog van suuuperlage broeken met een string er bovenuit? Mijn zus zei laatst iets over meisjes met een hele blote buik, volgens mij heeft ze geheugenverlies want zij liep in jurkjes kleiner dan menig ondergoed in haar tijd, en dan zit ze ook nog van top tot teen onder de tattoos ik lag helemaal in n deuk toen ze die opmerking maakte 😂

Ik zou t ook loslaten, zelf ontdekken.

Nescio ikke en australian.
        Croptop eronder..

Ik laat mijn dochters vrij binnen de fatsoen normen. Ik ga me niet druk maken over wat anderen mogelijk van de kleding van mijn kind vinden. Als zij het fijn vinden zitten en er in kunnen spelen ben ik blij.

Miek89 zoiets heeft midi nu ook in het blauw en hij heeft ook een grijze die nog netter is, maar wel joggingstof. Ik ben gewoon jaloers op hun broeken, hij hing gisteren op de bank en zag er heel netjes, maar ontzettend comfortabel uit.

@Toch6 , speelt hier niet heel sterk, maar ik stuur vooral op gepast voor de leeftijd. Ik heb midi de afgelopen week 1 keer naar boven gestuurd, dat was toen hij een nieuwe broek naar scouting aan deed. Bij maxi heb ik heel verbaasd gekeken toen hij een joggingbroek naar een feestje aan deed. Dat ben ik gewoon niet van hem gewend. Hij heeft zich toen ook omgekleed. Maar verder vind ik het niet snel een issue

Pimpelmeesje Juicy Couture waarschijnlijk 😆
            Ja die lage broeken herinner ik me ook nog, die mocht ik nooit aan van mijn moeder. Maar ik heb wel crop tops gehad en plateauzolen en legerbroeken en kisten.

Femkes ik heb voor mezelf nu ook zo'n soort broek gekocht 👀 bij Norah, zit super lekker en ziet er echt heel netjes uit!

June ikke en australian.
            Croptop eronder..

Ik ook 🫣. Met van die korte Adidastopjes erop en ik had ook een mega ordinair kort truitje met een foute tekst op de borsten. Geen idee meer wat er stond, maar het was heel erg fout.

Trees het was geen topje maar vast een sportbh 🤣. Die had ik ook!

• Trees hebben hierop gereageerd.

Nou hier ook team jogging hoor, maar wel hele mooie nette.

Van z8, quapi etc.. dat kan natuurlijk niet voor een puber jongen maar jogging hoeft echt niet slonzig te zijn.
                Je hebt ook leuke joggingpakken van adidas/nike etc leuke sneakers eronder en hoppa

Miek89

Oohhh dus jij was het haha. Ik had deze in mijn winkelmandje en tijdens het verder shoppen stond er ineens dat ie uitverkocht was haha 😉😁

Miek89

Haha, kan ook best een andere maat zijn natuurlijk. Ik had een 116.

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

1986Lynn ik ook 🤐 wat een toeval zeg, hopelijk retourneert iemand hem nog 🤞 mijn jongste wilde hem heel graag houden namelijk 🤭

Cactusje dat meisjes nu ook geen rokjes door boven de knie komen aan mogen

Mogen de jongens dan ook geen korte broeken meer aan of is enkel de knie van een meisje onzedelijk? Ik vind dit altijd zo vreemde regel.

Cactusje ik trek dat dus heel slecht. Ik kan geen kledingvoorschriften vinden voor de school van dochter, maar zou ik wel iets vinden en dit staat erin, dan zou ik daar dus wel wat van zeggen. Meten met twee maten 😤