Tot hoe ver laten jullie de kledingkeuze van puber los? En is dat veranderd tov basisschool?
D heeft graag een joggingbroek aan. Snap ik maar ik vind het vaak echt niet mooi. Dus compromis was school spijkerbroek, thuisdag joggingbroek. En omdat het alleen thuis mocht was zeeman goed genoeg.
Maar nu op het vo en vanochtend is hij wederom vertrokken in joggingbroek mèt verfvlekken. Wat "boeit niet, wordt toch vies" is. En tja, aangezien zijn eerste shirt al permanent verpest is door verf kan hij best gelijk hebben 🙈
Nu via vinted 3 joggingbroeken gekocht en dan wel wat modieuzer dan zeeman 🤭 maar ik vind het nog steeds niet mooi 🙈 teveel oudere puberjongens en mannen gezien waarbij het kruis door de broek zo de aandacht trok, brrr.
Dus was wwl benieuwd hoe dat bij jullie gaat. Uiteindelijk moet hij zich wel prettig voelen in zijn kleren. En misschien dat het ook wel scheelt dat het echt een jongensschool gericht op techniek is en niemandde 4/5 jaar doorloopt zonder kleding kunnen weggooien, ondanks overall etc. (er zijn wel meiden hoor, maar bij hem is verhouding 2 op 27).