Hallo allemaal, daar ben ik weer. Excuses voor mijn abrupte vertrek. Ik was even weggegaan om afstand te nemen en de boel rustig te overdenken. Soms worden dingen te veel en kan een klein meningsverschil de druppel zijn. Het was in mijn geval een opstapeling van forumgerelateerde en āongerelateerde zaken die samen kwamen en waardoor ik bij mezelf merkte: ik moet even afstand nemen. Ik moet rust nemen, zodat ik weer zo objectief mogelijk kan zijn wanneer het over beheerszaken gaat.
Helaas had dat als direct gevolg dat er grote onduidelijkheid is ontstaan die terechte onvrede met zich meebracht. Ik āen ik alleen- ben daar verantwoordelijk voor. Ik ben degene die geen enkele instructie achterliet voor de overige mods, die het initiĆ«le topic heeft laten escaleren en het plan waar ik eergisteren met o.a. @[verwijderd] op geland was, onbesloten en onuitgevoerd heb achtergelaten. Ik heb jullie ook niet verteld dat ik een pauze nodig had, ik ben gewoon vertrokken zonder dat aan te kondigen of de dingen netjes achter te laten. Neem dat alsjeblieft niemand anders kwalijk dan mij.
@LucP en de mods hebben dat zo goed en kwaad als het ging proberen op te lossen door een nieuw topic in het leven te roepen. Daar is mijn oorspronkelijke vraag om mee te brainstormen over een Ɣndere oplossing dan in eerste instantie geopperd was, met de visie van de site in het achterhoofd, verandert in een soort algemene ideƫenbus voor het aanpassen van een categorie. Ik begrijp volkomen dat dit onduidelijkheid en frustratie heeft opgeleverd. Desalniettemin was het mooi om te zien hoe men zich betrokken gevoeld heeft en zich heeft ingezet voor een verbetering. Ik waardeer dat enorm.
Ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat ik mezelf verantwoordelijk hou voor wat hier mis is gegaan. Ik wil hierbij dan ook mijn oprechte excuses aanbieden. Sorry, allemaal. Ik hoop dat jullie het vertrouwen in dit beheer weer terug kunnen vinden. Ik zou graag de draad weer oppakken en ga mijn best doen om alle moeite die jullie hebben gestoken in de vele voorstellen en argumentaties, niet tevergeefs te laten zijn.
Hoewel mijn oorspronkelijke vraag anders was, zou het niet fair zijn om al jullie inzet verloren te laten gaan. Ik wil daarbij wel nog steeds de visie waarmee we dit forum hebben opgezet in het achterhoofd houden. Het Ć©Ć©n sluit het ander natuurlijk niet uit en jullie input is wel degelijk waardevol, ook wanneer wij een eigen visie hebben. We hebben al eens eerder laten zien dat we ons kunnen verenigen en dat we met de juiste intenties overeenstemming kunnen bereiken.
Ik wil het onderwerp hier graag bij laten rusten, als dat voor jullie ook in orde is. We hebben notie genomen van alle voorstellen, bezwaren en wensen die hier geopperd zijn en we zullen daarin bepaalde keuzes moeten maken. We (LucP, de mods en ik) gaan dit met veel respect voor onze leden doen en we hopen dat jullie je uiteindelijk kunnen berusten in een besluit. We komen hier later nog op terug, uiterlijk het einde van dit weekend.
Ik ga dit topic niet sluiten, omdat ik me kan voorstellen dat jullie nog op het e.e.a. willen reageren.