Zo he he, Ik heb de hele topic ook gelezen. Gisteren heb ik de discussie bijna volledig gemist. Dus ik baseer me even op wat er nu nog staat in deze topic (want volgens mij missen er berichtjes, zo leest het althans).
Voor wat betreft de indeling van de subfora wil ik zelf graag pleiten voor een middenweg. Ik vind, nadat ik het even heb laten bezinken, het idee van categorien ipv leeftijden, bij nader inzien eigenlijk zo gek nog niet. Alleen wel met het bezwaar inderdaad dat topics over oudere kinderen dan ondergesneeuwd raken. Daar ben ik ook bang voor. Ik vind dat @Betsy daar al een mooi voorstel voor gedaan heeft; een aantal categorien, een theehoekje voor ouders (met nader te bepalen naam) en daarnaast een categorie 'newborn'. Waar dan de meeste vragen over baby's in kunnen, want als je net een baby hebt, dan heb je heel veel vragen en behoefte aan input van andere ouders.
Het gegeven dat je als ouder van 3 oudere kinderen, die allemaal ooit baby waren, misschien waardevol advies hebt, maar de topic niet leest. Ik denk dat je dat sowieso wel houd, ongeacht de indeling. Want iemand moet nog steeds een topic open klikken, lezen en dan willen reageren. En om een topic open te klikken, moet de naam (dus het onderwerp) je aanspreken.
Of er dan nog een categorie moet komen voor bijzondere kinderen, geen idee. Ik denk dat er met heel veel kinderen wel wat bijzonders is. Voor mij maakt het niet zoveel uit.