Trees ja ik woon inderdaad bij je in de buurt. Volgens mij bezoeken we zelfs dezelde afdeling in het lokale ziekenhuis 😅

Qua hints: ik heb 2 kinderen. Zoon L. is 12 en dochter R. is 10. Hun vader is min of meer buiten beeld. Ik hou van een bepaald fruitdrankje, dat was dan ook mijn vorige nickname.

Roodkapje ohhh dan weet ik het denk ik , tenminste als ik aan fruitdrankje denk, denk ik aan (mogen we het dan zeggen? )

Roodkapje mijn eerste ingeving was goed!

Ik ben benieuwd hoe het met je is en wat er allemaal veranderd is in je leven de afgelopen maanden?

Trees ontwikkelingen rondom mijn zoon maar die zet ik niet in dit topic, andere (leukere) baan met meer uren, kinderen die groot worden en echt richting puberteit gaan, gezondheid qua hart gaat boven verwachting goed, ik zit een stuk lekkerder in mijn vel, dat zijn de belangrijkste veranderingen denk ik.

Tantetil sja Tillie blijft Tillie he hahaha. De ene keer komt ze op schoot, de andere keer mogen wij blij zijn dat ze ons de gunst verleent om ook in ons huis rond te mogen lopen.
            Ze is blind aan 1 oog maar daar merk je niks van.