Stel jezelf voor
Klopt ja. Ik zat er helemaal doorheen. Toen ook hier weggegaan want ik trok me alles zo erg aan. Ik vond mezelf ook helemaal niet leuk meer.
Die zomer een ontzettend goede zomer gehad. Echt kunnen ontspannen, veel kunnen praten, plannen gemaakt. Na de zomervakantie zou ik starten met therapie, medicatie (adhd), de hele mikmak. .. en toen bleek ik zwanger. Dat was echt even heel erg kut. Besloten om de zwangerschap door te zetten want het alternatief was voor mij niet iets waar ik mee zou kunnen leven, maar blij was ik zeer zeker niet. Tot week 30 niet echt over de zwangerschap willen praten. Ik vond het bijna vervelend als mensen enthousiast waren. Bij de jongens zware kraamtijden gehad natuurlijk (depressie bij grote R, baby blues bij kleine R) dus ik voorzag dat hetzelfde zou gebeuren bij nummer 3. En zat psychisch al laag, ik was bang voor wat er zou gebeuren als ze er was. De hulptroepen stonden klaar maar toch stelde ik me in op het ergste.
En toen was ze daar, onze Lily en met haar kwam een mega roze wolk! Ik voelde zoveel rust en zoveel liefde en kracht. Echt bizar hoe groot dat verschil is!
Ze is nu bijna 12 weekjes en een wolk van een baby. Ik ren de benen uit mijn lijf elke dag (zomervakantie, wie heeft dat verzonnen?) , en aan het einde van de dag ben ik helemaal kapot. Maar ik ben zo gelukkig.. echt bizar!
Psychisch gaat het een heel stuk beter. Ik ben sinds kort weer aan de medicatie en dat helpt heel erg veel.
Dus dat.. druk jaar maar we gaan allemaal heel goed
(Dit berichtje duurt een uur om te typen want ik heb teveel kinderen )
Fotootjes:
Robbie is nu 5 , Rรฉmy 2 en Lily is (ruim) 2 maanden
[verwijderd]
Echt hoor, ik weet altijd pas laat wie het dan is die terug is. Iedereen: o welkom terug. Ik uhm wie? Maar welkom terug! Leuk dat je er weer bent @LilyMilie
LilyMilie die zijn echt duidelijk familie van elkaar hรจ! Mooie kinderen heb je!
LilyMilie jeeej, welkom terug! En gefeliciteerd!
Je ging toen ook verhuizen, hoe bevalt het daar? En hoe is t met Robbie op school?
Pimpelmeesje nog niet verhuisd maar gaat hopelijk wel heel snel gebeuren!
Ik zag dat jullie eindelijk aan het verhuizen zijn? Heerlijk zeg! Zal vast stressvol zijn nu maar strakjes hebben jullie ruuuuuuimte!!
Robbie gaat heel goed! Ook op school heel goed! Hij is een echte kleuter geworden. Hij is nu sinds een maandje zindelijk (zรณ blij!) en hij communiceert echt goed nu! 1 a 2 woord zinnetjes, soms zelfs 3. Hij reageert (en begrijpt) steeds vaker vragen (wie wat waar). Hij wordt ook steeds creatiever met taal. Nooit durven hopen dat hij zo goed zou gaan!
Hij stelt zich steeds meer open, begrijpt steeds meer van de sociale wereld om hem heen. Daar tegenover staat dat hij het daardoor soms ook moeilijker heeft. En nu hij ouder wordt en sociaal aangepast gedrag steeds belangrijker wordt is dat wel eens lastig.
Op dit moment gaat hij door een fase heen van grenzen opzoeken. Zoals een typische kleuter heeft hij 100 en 1 excuses om nog niet te hoeven slapen. Daar kan ik echt van genieten want ook dat heb ik nooit durven hopen dat dat ooit zou gebeuren. Mijn volgende hoop is โruzieโ om een lelijk T-shirt met drukke print van รฉรฉn of ander cartoon
LilyMilie En toen was ze daar, onze Lily
en met haar kwam een mega roze wolk! Ik voelde zoveel rust en zoveel liefde en kracht. Echt bizar hoe groot dat verschil is!
Ik ben zo blij dat je een roze wolk hebt meegemaakt!
LilyMilie Psychisch gaat het een heel stuk beter.
Heel blij voor je! Fijn dat je er weer bent.
@LilyMilie yes welkom terug! En wat een prachtige dochter hebben jullie (ook prachtige zoontjes trouwens). Fijn om je hier weer te zien!
LilyMilie
Ja, nu weet ik het
Welkom terug!
Welkom terug @LilyMilie
Wat een mooi meisje heb je!
[verwijderd]
@LilyMilie Wat leuk dat je terug bent!! En wat een prachtige dochter heb je. (Ik geloof dat ik je laatst op insta heb toegevoegd, dus ik moest l aan je denken.)