[verwijderd]
Owl welkom! Ik kan "Owl" nog niet eens normaal uitspreken zonder een kronkel in mijn tong te leggen, dus ik ben heel benieuwd hoe je dochter dat dan doet
Owl welkom! Ik kan "Owl" nog niet eens normaal uitspreken zonder een kronkel in mijn tong te leggen, dus ik ben heel benieuwd hoe je dochter dat dan doet
Micchan Dat hoop ik ook, dat je weer een beetje gaat meeschrijven. Ik mis de melige nachten van weleer...
Fantykoekie
oeps niet gezien
Hoihoi
Ietjuh hier! Op zp ook Ietjuh. Vooral een meelezer geweest, maar hoop nu ook wat actiever te worden.
Dochter van bijna 2. Bijna 11 jaar samen, waarvan 6 jaar getrouwd en wonend in de randstad.
Zijn jullie allemaal gestopt op zp, of post je (voorlopig) dubbel?
Hoi, ik meld mij ook hier, op zp voornamelijk meegelezen onder de naam mama2ekeer, maar inmiddels al 3 kindjes dus tijd voor een nieuwe naam.
PenK Zijn jullie allemaal gestopt op zp, of post je (voorlopig) dubbel?
Ik kijk een beetje mee op ZP, maar heb zeker niet het voornemen er nog te gaan posten. In elk geval voorlopig niet. Het is niet makkelijk een nieuw account weer een beetje leuk op te bouwen, en ik denk dat ik me een beetje naar mijn leeftijd moet gaan gedragen...
[verwijderd] Dat mis ik ook! En ook hoe fit ik me 's morgens ondanks dat voelde..
Ik doe nog dubbel. En dan vooral, of eigenlijk alleen, in het Zwanger Worden forum. Qua Lounge heb ik hier genoeg
Sevenof9 Oh ik herken je ava maar kom niet op je naam!
Hoi, besloten om ook hier heen te gaanOp ZP een meelezer, maar ik wil toch graag meer schrijven. Ik ben een alleenstaande moeder van een dochter van bijna 3.
[verwijderd] Lisa-met-heel-veel-cijfers :p
[verwijderd] Ah die met de hele kleurrijke handtekening! Check!
[verwijderd] nee Lisanne1811
Snoopy1979 Haha ja ik kom er nu ook achter! Thanks
[verwijderd] op de eoa dacht ik Marchella te zien staan ipv Micchan Geen idee of Micchan er is. Marchella iig wel!
[verwijderd] Nee dat is @Lisa280887 en ik ben op ZP Lisanne1811
Edit: Oh dat was al gezegd en [verwijderd] weet het ook al zie ik