Manque Geen probleem!
Stel jezelf voor
- Bijgewerkt
Hey. Ook de weg naar hier gevonden. Veel te nieuwsgierig en buiten zp volg ik geen ander forum dus er kan wel eentje bij
Tja fantykoekie of m'n oude naam was sydneys.
Zoontje van bijna 6 en m'n forumnaam bestaat uit de 2 namen van zoontje zijn favoriete knuffels
Fantykoekie ow Sydneys zeg dat dan meteen... welkom
groetjes Bloem aka Syane
- Bijgewerkt
Was jij op zp dan ook fantykoekie ipv sydneys voor een tijdje? Ik miste je al maar ja ik zie dat echt niet wie wie altijd is
Oh btw ik ben birds nu dus dahlia
Haha ja heeft zelfs nog een maand of 2 in m'n handtekening gestaan.
Had een nieuwe gsm en wist het wachtwoord niet meer. Goede uitvlucht om eens een nieuwe naam te pakken.
Ik ben ook mee gekomen Gezellig! Zelfde naam+avatar als op zp. Complimenten dames, het ziet er al erg mooi uit
Zal proberen iets meer mee te kletsen dan dat ik de laatste tijd op zp deed, kwam daar enkel nog in de lounge/vakantie.
Ik ben Owl, op ZP Fuddey - ik kies bij nicknames altijd de naam van de dan favoriete knuffel van een van mijn dochters Ik heb twee dochters, een van 6 en een van 4.
Hoi hoi,
Op zp was ik PenK, ga hier ook verder onder de naam PenK.
Eerste berichtje hier. Nog even uitvogelen hoe alles werkt
[verwijderd]
Owl welkom! Ik kan "Owl" nog niet eens normaal uitspreken zonder een kronkel in mijn tong te leggen, dus ik ben heel benieuwd hoe je dochter dat dan doet
[verwijderd]
Micchan Dat hoop ik ook, dat je weer een beetje gaat meeschrijven. Ik mis de melige nachten van weleer...
Fantykoekie
oeps niet gezien
Hoihoi
Ietjuh hier! Op zp ook Ietjuh. Vooral een meelezer geweest, maar hoop nu ook wat actiever te worden.
Dochter van bijna 2. Bijna 11 jaar samen, waarvan 6 jaar getrouwd en wonend in de randstad.
Zijn jullie allemaal gestopt op zp, of post je (voorlopig) dubbel?
Hoi, ik meld mij ook hier, op zp voornamelijk meegelezen onder de naam mama2ekeer, maar inmiddels al 3 kindjes dus tijd voor een nieuwe naam.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
PenK Zijn jullie allemaal gestopt op zp, of post je (voorlopig) dubbel?
Ik kijk een beetje mee op ZP, maar heb zeker niet het voornemen er nog te gaan posten. In elk geval voorlopig niet. Het is niet makkelijk een nieuw account weer een beetje leuk op te bouwen, en ik denk dat ik me een beetje naar mijn leeftijd moet gaan gedragen...
[verwijderd] Dat mis ik ook! En ook hoe fit ik me 's morgens ondanks dat voelde..
[verwijderd]
Ik doe nog dubbel. En dan vooral, of eigenlijk alleen, in het Zwanger Worden forum. Qua Lounge heb ik hier genoeg
[verwijderd]
Sevenof9 Oh ik herken je ava maar kom niet op je naam!