Lieve allemaal!
ik ben al een tijdje lid... maar weinig actief geweest. Ik wil weer meer actief worden op dit forum... dus bij deze, voor degenen die mij nog niet kennen
Ik ben โLisaโ, 31 jaar en middenin een traject voor ons eerste kindje. Begin augustus 2017 is mijn spiraal eruit gegaan. Oktober 2018 bleek mijn vriend onvruchtbaar (micro-tese operatie gehad) en sinds januari 2019 lopen wij bij Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp. Mei 2019 hadden we onze eerste IUI met donorzaad.
Augustus 2019 bleek ik na iui3 zwanger maar dit was een bbz. Zie dat verhaal op de site die ik hieronder post. Hierop staat wel mijn echt naam, mocht je mij in het โechtโ kennen zou ik het leuk vinden als je dat even laat weten!
Binnenkort gaan we door voor iui8! We hebben een tijdje stilgestaan vanwege corona. We hebben gevraagd of we na iui8 door kunnen met ivf. Dan zouden we ons laatste reeds bestelde rietje gaan inzetten voor een ivf poging. Mocht dat niet lukken bestellen we weer opnieuw. Maar dan hoeven we niet nu gelijk te bestellen.
Maargoed. Laten we eerst hopen dat iui8 onze lucky poging is!