@KleineFee Wat een mooie gedachte dat je dochter niet meer alleen is maar tegelijkertijd hartverscheurend nog een kind verliezen. Je komt heel sterk over en ik hoop van harte dat dit forum je kan geven wat je zoekt. Welkom 😊

KleineFee wat een nachtmerrie 😭 zo kort geleden nog, hoe gaat het met je?

Hoi Allemaal!

Op het oude forum was ik LieseLeentje, een naam die ik eigenlijk te herkenbaar vondt, maar weer vanwege de herkenbaarheid daar altijd gehouden heb. Nu een nieuw forum dus ik dacht een mooi nieuw begin met een nieuwe naam. (Al ben ik zo iemand dat wat ik hier schrijf, ik ook gerust offline tegen iemand durf te zeggen).

Ik ben getrouwd en samen hebben we een dochter van 6 jaar. Heel graag hadden we meer kinderen gewild maar dat is mij ten strengste afgeraden door meerdere artsen, het is eigenlijk een wonder dat ik de geboorte van onze dochter heb overleefd door het hellp syndroom.

Hopsatee

Dank je wel erg lief van je.

Ja het is best pittig de laatste gesprekken zijn nu 6 maanden geleden en het beslissingsgesprek met mijn man een paar weken terug. Doet me nog steeds slikken als ik er aan denk...

Hallo allemaal. Ik ben imp, net als op zp maar daar was ik meer een meelezer. Nu ga ik proberen meer mee te praten. Ik ben mama van 3 dochters uit 2013, 2015* en 2016.

• [verwijderd]

Biny Jeej! Welkom!

Rebekka 1984, op zp rebekka84.

Edit: Moeder van een zoon van 8, een zoon van 6 en een dochter van 3.

Sallie hier πŸ˜‰. Vooral al jarenlange zp meelezer, heb het gevoel dat ik jullie 'ken', maar anderom niet πŸ˜‰.

Moeder van 2 jongens, 3 en 7 jaar.

Biny Haha ik vind je reacties gewoon altijd leuk!

Hoi! Hier een stille lezer van ZP. Daar was ik Sybil, dus hier voor het gemak ook maar. Misschien dat ik hier wat meer ga posten, maar ik kijk eerst nog even de kat uit de boom πŸ™‚

• [verwijderd]

Hoi! Ik ben Louloute, op zp ook.
      Ik ben mama van 2 jongens (3&1), woon in het buitenland, hou niet van drama, maar wel van mode, beauty, reizen, koken en gezelligheid.
      Thanks voor de invitΓ© en tot snel!

Hoi! Ik ben nu Lucy, maar op ZP iemand anders. Niet heel bekend, maar toch wel een fanatiek lid 😜. Ik heb twee kinderen: een dochter van 3 jaar en een zoontje van 5 maanden. Ik wilde mezelf eerst niet hier aanmelden, omdat mijn ZP verslaving best groot is en ik er daarom geen verslaving bij hebben... Maar dit forum bleef me aantrekken en ik moest me wel aanmelden πŸ˜„. Mijn complimenten voor dit mooie forum @[verwijderd] en @LucP!

• [verwijderd]

[verwijderd] Louloute in the house! Eh.. a la maison! Ouais!