KleineFee O wat heftig en verdrietig zeg! Eerst ook al je dochter A. Was dat niet rond deze tijd van het jaar dat ze ziek werd?

Sterkte hรจ!

@KleineFee ik weet nooit hoe te reageren op zulk nieuws. Wil vanalles zeggen maar hoe he?

Weet dat ik aan je denk. Echt heel verschrikkelijk. ๐Ÿ™

Jeetje @KleineFee ๐Ÿ™ Wat intens verdrietig

Beetje stom om mezelf na zo'n bericht voor te gaan stellen, maar ja.
32 jaar, dochter van dik een jaar, woonachtig in Brabant en sinds deze maand aan het proberen voor een tweede.
Op zp de naam Tuttebelleke, maar dat zorgde nog wel eens voor verwarring met Tuttebella, dus vandaar een kleine aanpassing. Wel dezelfde avatar.

• [verwijderd]

Hi, Peque hier, voor de vijfde keer zwanger, maar voor het eerst ziet het er naar uit dat het nu wel gaat lukken ๐Ÿ˜ƒ
    Bijna 20 weken zwanger van een jongetje!

Op het moment werk ik niet omdat ik net voor mezelf wilde beginnen toen ik zwanger werd en dat gaat nu even voor. ;-)

• [verwijderd]

Verschrikkelijk @KleineFee , ik kan me niet voorstellen hoe groot het verdriet moet zijn (geweest).
    Knuffel

• [verwijderd]

Tuttekop gezellig dat je ook hier bent!

Nou ik heb het ook gevonden, met dank aan Afke.
    Op zp Masami en hier ook gewoon Masami, sinds 2007 lid op zp, maar het wordt er daar niet leuker op.
    Moeder van 3 kinderen.
    2 hondjes en 2 poezen.

Nikki88 Ha wat leuk dat jij hier ook bent! Weet ik niet, de laatste tijd was ze heel af en toe weer op ZP, weet niet hoe het nu is. Zal het zo eens aan haar vragen. ๐Ÿ™‚

@Mammielove lief, bedankt! Mijn dochter was 6 weken oud toen ze overleed, hersenvliesontsteking.

@smax klopt! Ze is op eerste kerstdag 2015 overleden, had toen een dag of 2 ervoor nog een topic geopend op zp over wat ze kon hebben omdat ze ziek oogde.

@[verwijderd] kan ik me inderdaad herinneren ๐Ÿ™‚ Heb toevallig laatst nog wat willen plaatsen maar ik kan mijn fb niet meer goed in op een of andere manier. Plus het is nu de tijd van de verjaardagen van de 2015 kinderen in de groep dus vond het geen goede timing.

• [verwijderd]

KleineFee Ik herinner je topic over je dochter nog goed.

Fijn dat je er bent en wat een verdriet heb je al gekend.