RoGiJuLiRi ik vond het wel iets hebben om de voorletters van je kinderen te gebruiken. Heb ik ook gedaan maar heb maar 2 kinderen. Beide hebben meerdere namen dus ook die gebruikt.

KleineFee Ik ben er stil van... Wat intens verdrietig. Heel veel sterkte❀️

@KleineFee weet niet wat ik moet zeggen, maar wilde er ook niet aan voorbij gaan. Hele dikke knuffel!

• [verwijderd]

@KleineFee weet niets zinnigs te typen. Ik vind het zo erg.. :β™₯

KleineFee Jeetje wat intens verdrietig. Weet nog goed dat jullie dochter overleed, en dan ook nog dit. Wat een verdriet en wat een pech. Veel sterkte 🌠

KleineFee Even kort: KleineFee net als op zp, na een jaar afwezigheid weer zin om wat actiever mee te kletsen. Inmiddels 30 jaar oud en mama van 4 dochters uit 2013, 2014, 2015* en 2017 en een zoontje* van september 2018.

Welkom hier. Maar wat heftig wat je hebt meegemaakt. Sterkte! 😘

• [verwijderd]

KleineFee Jeetje wat erg. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.... ☹️

Super lieve reacties allemaal! πŸ’• Mijn oudste zei toen we het haar vertelde: nu is M. wel bij A. he mama dan is zij ook niet meer alleen. Die gedachte maakt het voor ons allemaal meer draaglijk. En natuurlijk heb ik 3 prachtige gezonde dochters die elke dage en stukje mooier maken!

• [verwijderd]

KleineFee jeetje ik ken je nog van het november groepje van 2015 en daarna de facebookgroep. Toen jullie lieve A. verloren, wat een nachtmerrie! En wat verschrikkelijk (dat woord dekt de lading niet eens) dat jullie ook jullie zoontje zijn verloren. De tranen staan in mijn ogen en het kippenvel op mijn armen. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Ik wil je wel een hele dikke digitale knuffel geven 😘!