[verwijderd] Hier (vanaf de laptop, mijn Ipad lag dwars) kom ik ook een keer binnensukkelen... Mijn complimenten @[verwijderd] en @LucP ! Het ziet er gewoon echt super gelikt uit! (maar ik wist wel dat we dat aan jou over konden laten @[verwijderd] ) Helemaal top!
[verwijderd] Manque Zo, en het werkt als een tiet! Nu nog wat trollen aantrekken en we kunnen als vanouds losgaan! π
[verwijderd] Nog steeds jessy77 en superblij dat ik jullie gevolgd ben. Zp was niet hetzelfde geweest zonder jullie! En wat ziet het er goed uit!! Superblij er mee, bedankt!
Klaver Hi allemaal, wat gezellig... Tijden terug was ik klaver85 en best actief, onder de naam bleekselderij las ik eigenlijk voornamelijk... Nu dus klaver..π Moeder van twee meiden van 1 en (nu nog) 2, en begin 30. Leuke parttime baan soms veels te druk, maar ga proberen weer meer mee te kletsen.
[verwijderd] Hoi, Artemis hier π Lang lid geweest op ZP, weggegaan om verschillende redenen, en nu teruggekomen omdat ik toch wel heel nieuwsgierig ben naar het nieuwe forum. Overigens wel altijd mee blijven lezen op ZP, verslaafde die ik ben...
LisbethSalander Ook ik heb het weten te vinden. @[verwijderd] wat fijn dat jij ( en je man) zich zo hebben ingezet! Maar dus nog steeds LisbethSalander, moeder van 2, geinteresseerd in koken, bakken, minimaliseren, budgetteren en gezelligheid.
[verwijderd] LisbethSalander ik kom even bekennen dat ik mezelf er elke keer op betrap dat ik βsalamanderβ lees π
LisbethSalander [verwijderd] mijn oudste zoon is gek van reptielen dus Salamander zou hij een geweldige achternaam vinden.
Lerana Lerana hier! Mama van E. Van bijna 3 jaar en nu 17+1 zwanger van een 2e dochtertje ( ben een alleenstaande moeder )
Sneeuwvlok Ik heb het ook gevonden. Top gedaan! @[verwijderd] Op zp was ik Peppabig, wat ik eigenlijk een hele stomme naam vind (daarvoor een ander account) Zoals te zien is ben ik heel slecht in het verzinnen van een gebruikersnaam π
Rozepanda Rozepanda hier. Op ZP Mawaikee. Wilde Mn Nick al veranderen, en keek toevallig naar een roze slaapzak met pandaβs π Moeder van dochter van6, zoon van 1 en dochter van 2 maanden
[verwijderd] KleineLai, op ZP bekend als KleineLai (lol) Zal zo wel even mijn profielfoto kopiΓ«ren π
Angel1980 Woh! Mijn complimenten @[verwijderd]! Wat een prachtige site π En ik heb mijn nick meegenomen van ZP, moeder van 2 (dochter van 11 zoon van 10).
Dahlia Dahlia voorheen birds86 π Had er een paar gespot vanmorgen en moest toch wel even lachen hoor, maar ik mis toch echt wel dit leuke kippenhok π Ik blijf evengoed op zp want dat zit er nu eenmaal in, de verslaafde die ik ben π
[verwijderd] Dahlia heeeey, leuk dat je er ook bent!! Haha mijn challenge failde vanmorgen al π π
Dahlia [verwijderd] Hahaha geeft helemaal niks, ik zou t nog geen seconde uithouden. Ik had er 6 gespot, de meeste hebben het uitstaan wanneer iemand online is dus heb t snel opgegeven. Moest toch wat want heel veel nieuwe dingen te lezen was er nu ook weer niet π