Flamingooo Zelfde nick en zelfde avatar om het makkelijk te houden. Moeder van een dochter uit oktober 2017 𧑠en nu ruim 7 weken zwanger van nr. 2 πΆπΌ. Echt super top gedaan @[verwijderd] en @LucP!
[verwijderd] Hopsatee Kan jij haar een PB sturen? Ik heb net gevraagd om mijn account te verwijderen en dat hebben ook echt dezelfde seconde gedaan + topic verwijderd π
Piep2016 Piep2016 hier net als op zp, was al even aan het zoeken maar kon niks gevonden krijgen uiteindelijk getipt via pb π 38 en moeder van 2 kinderen en 2 bonuskinderen...
Pirouette Hoi allemaal, op ZP las ik voornamelijk mee. Probeer hier wat meer mee te schrijven. Ik ben 27 jaar en moeder van een dochter van 2
reckless Hoi! Hier reckless, net als op zp. Moeder van 2 zoons ( april '13 en maart '15) en woon samen met mijn vriend, zoons, 2 katten en 2 goudvissen in het oosten van het land. Het ziet er hier supergoed uit, complimenten!
Simba1992 Hoi! Ik ben Simba1992 net als op ZP. Wat knap van degene die dit nieuwe forum heeft gemaakt. Good job, ziet er goed uit!
Bloem Devilschase He gelukt! Je had mijn pb (op zp was ik Syane) dus gehad. En nog voor de site ZP dichtging wegens groot onderhoud gelukt om te lezen en over te stappen π
marb Haha ik bedacht trouwens hoe grappig ik het zou vinden om me onder de nick van iemand anders te registreren π€£
Verw8 Betsy Haha mijn bericht om mijn account te verwijderen (mΓ©t verwijzing naar dit forum π€£ππ) was ook binnen 1 minuut verwijderd
mamalap Hoi mamalap op zp sinds 2014 en hier ook maar. Ik schreef niet veel mee, maar volgende een aantal mensen die ik hier ook al heb gezien. Ik ga eens proberen wat actiever mee te schrijven. Mama van 2 kids en gezin compleet π
Mirage87 Hele actieve meelezer op ZP hier (onder een andere naam)! 31 jaar, mama van een meisje van 1,5. Super dit forum, heel netjes gedaan! π Ik ben van plan hier toch wel actiever mee te praten. De "vibe" hier is nu al zoveel fijner! π