Tantetil sja Tillie blijft Tillie he hahaha. De ene keer komt ze op schoot, de andere keer mogen wij blij zijn dat ze ons de gunst verleent om ook in ons huis rond te mogen lopen.
Ze is blind aan 1 oog maar daar merk je niks van.

een jaar later

Hey allemaal!

Ik ben CrazyCatLady, the artist formerly known as Buffy πŸ˜‰

Ik weet nog niet of ik terug-terug ben, en heel erg actief zal zijn, maar ik heb stiekem wel een beetje met jullie meegelezen de afgelopen maanden en het nieuws van de doorstart maakte me zo blij dat ik niet kan ontkennen dat jullie toch wel een heel speciaal plekje in mijn hart hebben. Dus toch maar weer een nieuw account, en ik zie wel waar het schip strand..

CrazyCatLady Heeeee, wat fijn dat je toch weer terug bent! Heel actief hoeft ook niet, het is gewoon fijn om deel uit te kunnen maken van dit bijzondere groepje forummers.

Hoe is het met jullie?

Wat een warm welkom, dankjewel! πŸ₯°

Het gaat heel goed hier, we hebben een paar weken geleden 2 oranje monsters geadopteerd dus ik heb nu voortaan 4 pubers die mijn huis afbreken 🫣

Dit zijn Dracula en Boo:

En verder gaat alles zijn gangetje.. ik heb een lichtelijke obsessie ontwikkeld met The Greatest Showman, maar verder is alles vrijwel hetzelfde. Druk, maar nu even vakantie dus lekker genieten 😊

Leuk dat je er weer bent!
      Ik hoop dat Dracula en Boo vanavond niet zo veel last hebben van het vuurwerk.

Uilenmama ik hoop het ook! Vooralsnog valt het mee, maar we zullen zien vanavond.. ik vermoed dat vooral Boo de aankomende dagen onder het bed blijft zitten, die kan niet tegen harde geluiden 🫣

Welkom terug!!!!

En de katjes zijn echt geweldig 😍